خبرگزاری کار ایران

انتقال هاست رایگان به هاستینگ سرور پارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۳۱

خرید هاست و سرور مناسب برای میزبانی وب سایت، از اولین مراحلی است که برای شروع راه اندازی سایت باید انجام دهید. اما انتخاب شرکت هاستینگ ارائه دهنده خدمات میزبانی وب که برای نیازهای شما مناسب باشد، کار دشواری است. ما با بررسی ها و مقایسه هایی که انجام دادیم، به یک شرکت معتبر و تراز اول در زمینه ارائه خدمات هاستینگ و انتقال هاست رایگان دست یافتیم که قصد معرفی آن را داریم. اگر قصد انتقال هاست به هاست جدید و یا خرید هاست و راه اندازی وب سایت دارید، این مطلب را از دست ندهید.

اهمیت انتخاب یک هاست مناسب

همانطور که اشاره کردیم، انتخاب هاست مناسب سایت، از اولین کارهایی است که برای راه اندازی یک وب سایت باید انجام دهید. اما در انتخاب سرویس میزبانی وب خود باید دقت و حساسیت بالایی به خرج دهید. زیرا هاست بستر اصلی میزبانی وب سایت شما است و تاثیر بالایی بر سئو نیز دارد.

هاست در اصل فضایی است که می توانید اطلاعات وب سایت خود را روی آن بارگذاری کنید. اهمیت هاست مناسب زمانی برای شما نمایان می شود که میزان ورودی و ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند. در این شرایط اگر از یک هاست پرسرعت استفاده نکرده باشید، با بالا رفتن ترافیک سایت شما اصطلاحا Down خواهد شد.

نگران نباشید، اگر هاست شما، سرعت و کیفیت کافی ندارد، راه چاره شما انتقال هاست به هاست جدید است. اگر از سرویس دهنده میزبانی وب سایت خود راضی نیستید، کارشناسان شرکت سرورپارس، انتقال هاست و اطلاعات شما به هاست جدید را به رایگان انجام می دهند.

اما نکته مهم در خصوص انتقال هاست این است که در زمان انتقال اطلاعات، وب سایت شما با مشکل مواجه نشده و این انتقال در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود. در ادامه به چند نکته مهم در خصوص انتقال هاست، اشاره کرده ایم.

مراحل انتقال هاست

انتقال هاست رایگان به هاستینگ سرور پارس

1- انتخاب هاستینگ و سفارش هاست جدید

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم، انتخاب هاست مناسب اهمیت بالایی دارد. اگر قصد انتقال هاست رایگان به یک سرویس دهنده جدید را دارید، باید ابتدا در خصوص شرکت مورد نظر، اطلاعاتی کسب کنید. اگر هنوز شرکت میزبانی وب خود را انتخاب نکرده اید، ما شرکت سرور پارس را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت سرور پارس به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات هاست و دامنه در ایران، میزبان وب سایت های بزرگ سازمانی و ارگان های دولتی است. بسیاری از وب سایت های بزرگ با استفاده از گواهینامه امنیتی SSL سرور پارس ایمن سازی شده اند.

بنابراین شما با یک شرکت با سابقه طرف حساب هستید. برای شروع کار به صفحه اصلی وب سایت سرور پارس مراجعه کرده و با مشاهده پلن ها و محصولات متفاوت، هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما هاست وردپرس سرورپارس است.

2- تهیه بکاپ برای انتقال هاست رایگان

یکی از مهمترین نکات در زمان انتقال هاست به هاست جدید، تهیه فایل بکاپ و پشتیبان است. باید از تمامی اطلاعات موجود بر روی هاست فعلی خود بکاپ تهیه کرده و فایل آن را در یک فضای ایمن نگهداری کنید تا بتوانید بدون از دست دادن اطلاعات، انتقال را انجام دهید.

کارشناسان فنی سرور پارس در اسرع وقت بدون هیچگونه معطلی فرایند انتقال هاست شما را انجام می دهند. بنابراین می توانید بدون دغدغه و نگرانی بابت از کار افتادن سایت، کار انتقال هاست خود را به سرور پارس بسپارید.

3- آپلود فایل ها در هاست جدید

مرحله سوم انتقال هاست به هاست جدید این است که فایل هایی که در مرحله قبلی بکاپ گرفتید را به هاست جدید منتقل کنید. برای انتقال هاست باید کمی دانش فنی داشته باشید.

 زیرا در این مرحله لازم است تا یک فول بکاپ از تمامی اطلاعات و دیتابیس هاست مبدا خود تهیه و در هاست جدید ایمپورت کنید. اما با انتخاب شرکت سرور پارس تمامی مراحل انتقال اطلاعات هاست شما توسط کارشناسان فنی انجام می شود.

4- تغییر در  نیم سرورهای دامنه در انتقال هاست

بعد از انتقال اطلاعات هاست، نوبت آن رسیده است که دی ان اس دامنه خود را تغییر دهید. روش تنظیم DNS ساده است و شما نیز به سادگی می توانید از طریق پنل کاربری دامنه خود، آن را انجام دهید.

البته در صورتی که برای این کار مشکل داشته باشید نیز می توانید با ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی، از کارشناسان فنی بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

5- مرحله نهایی منتقل کردن هاست

بعد از تغییر سرور ها ۲۴ ساعت یا حداکثر ۴۸ ساعت زمان می برد، تا تغییراتی که بر روی سایتتان انجام داده اید، اعمال شود. بعد از خوانده شدن نیم سرور ها از روی هاست جدیدی که خریداری کرده اید، تمام مراحل انتقال هاست به شکل کامل انجام شده است.

بعد از گذشت ۴۸ ساعت و مطمئن شدن از انتقال کامل سایت به هاست جدید با گرفتن پینگ می توانید سایت خود را از هاست قبلی خود پاک کنید. با انتقال هاست به سرور پارس سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

چرا هاست خود را به سرور پارس منتقل کنیم؟

تا به اینجا سعی کردیم تا به صورت خلاصه و مفید در خصوص مراحل انتقال اطلاعات هاست با شما صحبت کنیم. طبق بررسی هایی که در میان شرکت های میزبانی وب انجام دادیم، شرکت سرور پارس را مناسبترین گزینه یافتیم. شما نیز میتوانید برای انتقال اطلاعات هاست خود به سرویس های پرسرعت این شرکت همین حالا اقدام کنید.

سرورپارس همواره سرعت، امنیت سایت و رضایت کاربران را سرلوحه کار خود قرار داده است. اگر قصد انتقال هاست به این شرکت را داشته باشید، کارشناسان فنی در کمترین زمان، بدون ایجاد هیچگونه تداخل در سایت شما، اطلاعات هاست شما را به سرویس جدید منتقل می کنند. کارشناسان سرورپارس به صورت 24 ساعته، 7 روز هفته و بدون تعطیلی در دسترس هستند تا پشتیبان شما باشند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز