خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

موفقیت ایران‌ خودرو بر پیشرفت صنعت کشور تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۹۵۴

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم همکاری صنعت خودرو با شرکت های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها، بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان علم را به میدان آورده و تبدیل به کالا می کنند و اگر دانش تبدیل به کالا و صنعت شود، هم جامعه می تواند رشد و توسعه یابد و هم کیفیت تولیدات افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ؛ حجت الاسلام سیدرضا تقوی در گردهمایی کارکنان شرکت تام ایران خودرو با اشاره به این‌که خودروسازان در سنگر بسیار مهم تولید و صنعت تلاش می‌کنند تا به زندگی مردم رونق بخشیده و سبب‌ساز سربلندی جامعه از این سنگر شوند، عنوان کرد: اگر کار را با توجه به دین و اندیشه های دینی دنبال کنید، شور و نشاط بیشتری به خود می‌گیرد.
وی با بیان این‌که باید جامعه را با تولید ساخت، اظهار کرد: تولید رکن ساختن و سازندگی ها و ارزشمند است و در تفکر دینی، تولید عبادت است و تولیدکننده، عبادت کننده است، دست تمام تولید کنندگان این عرصه را باید بوسید.
حجت الاسلام تقوی، با بیان این‌که تولید ادامه وجود حیات انسان است، بیان کرد: اگر تولید نباشد حیاتی نیز وجود نخواهد داشت، تولید نمایانگر اعتماد به نفس است و عزت نفس در سایه تولید به دست می آید و هر کشوری که تولید داشته باشد مقتدر است.
وی با بیان این‌که تولید، ثروت ملی است و تولید بیشتر، موجب افزایش ثروت ملی می شود، خاطرنشان کرد: تولید حتی به دین داری نیز کمک می کند، اگر می خواهیم جامعه متدینی داشته باشیم، باید فقر را از بین برده و احتیاجات مردم را برطرف کنیم، باید کمر همت را محکم بسته و تولید را رونق دهیم و اشتغال و درآمد و نشاط را در صحنه های کار و کارایی افزایش دهیم.
به گفته رییس مجمع نمایندگان استان تهران، برترین و بالاترین تبلیغ برای یک فرآورده صنعتی، کیفیت مطلوب است و اگر کیفیت اجناس داخلی بالا نباشد، گرایش مردم به کالاهای خارجی افزایش خواهد یافت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که نباید از مشکلات ترسید، اظهار کرد: با وجود مسایل و مشکلاتی نظیر تحریم‌ها، قوی ایستاده‌ایم، زیرا در سنگر تولید باید محکم ایستاد، صنعت و به ویژه خودرو، یکی از مسایل مهم زندگی مردم است و خودرو جزء سبد روزانه خانوار ملت ما و مردم دنیا به شمار رفته و دیگر یک کالای تشریفاتی نیست.
وی با بیان این‌که باید صنعت، طرح ها و تولیدات در این زمینه، روز به روز، زیبا، دارای ابتکار و نوآوری باشد، تصریح کرد: مجلس توجه ویژه‌ای در این زمینه دارد و ابتکار و به روزآوری باید در کنار کیفیت بالا، مورد توجه صنعت و به ویژه خودروسازان قرار گیرد.
حجت الاسلام تقوی از آمادگی مجلس برای کمک به صنعت خودروسازی خبر داد و بیان کرد: ایران خودرو یکی از صنایع معروف و مشهور به شمار می رود که در نزد مردم کاملا شناخته شده است، موفقیت در این صنعت، بسیار اهمیت دارد و در موفقیت و پیشرفت کل صنعت کشور تاثیرگذار است.
وی با بیان این‌که صنعت خودروسازی اشتغال‌زا و امیدآفرین است، اظهار امیدواری کرد، موفقیت‌های بیشتری را در این عرصه شاهد باشیم و گفت: با وحدت، هم‌بستگی، یکپارچگی، هم آوایی و همراهی، این صنعت را به اوج برسانید و با اخلاص و تلاشی که می کنید، پاسخ‌گوی انتظارات رییس جمهور، مجلس و مردم باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز