خبرگزاری کار ایران

مبارزه با مافیای ۴۰ ساله صنعت خودرو کار پنچ - شش ماه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۴۸

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه باید فرصت بیشتری به وزیر صمت داد، گفت: مبارزه با مافیای ۴۰ ساله صنعت خودرو کار پنچ - شش ماه نیست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر زمان برای استیضاح وزیر صنعت مناسب نیست و من معتقدم باید فرصت بیشتری به وزیر داد.

 وی با بیان اینکه یکی از مشکلات صنعت خودرو ناشی از وجود مافیا در این صنعت است، گفت: مبارزه با مافیایی که ۴۰ سال در صنعت خودرو ریشه دواندند، کار پنچ- شش ماه نیست.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس هم مجوز واردات خودرو را صادر کرد با این اقدام مجلس می‌توان گفت انحصار خودرو تقریباً شکسته شد.

محسنی بندپی تاکید کرد: در این شرایط باید به وزیر صمت فرصت بیشتری داد تا وزیر  به وعده های خود به خصوص در خصوص صنعت خودرو عمل کند.

 وی افزود: باید منتظر بود تا دید که با مجوزی که مجلس برای واردادت خودرو داد در صنعت خودروی کشور چه اتفاقی می افتد.

نماینده نوشهر چالوس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس با دادن فرصت بیشتر  به وزیر صمت و نظارت بهتر می‌توانند در این زمینه کمک کننده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز