خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و کیفیت سایپا یدک:

کیفیت قطعات یدکی سایپا قبل از توزیع بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۷۷

معاون مهندسی و کیفیت سایپایدک گفت: کیفیت قطعات یدکی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا دارای تضمین بوده و از شرکت های خودروساز مادر و تامین کنندگان مورد تایید تامین می شوند، لذا فرآیند کنترل کیفیت در خصوص این قطعات صورت می پذیرد و قطعات در بسته بندی اصلی به شبکه عرضه می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، سیروان زبیری درباره کیفیت قطعات یدکی قابل استفاده در شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش، گفت: با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در سطح بازار، قبل از تأمین قطعات، فرآیند کنترل نمونه قطعه شامل انجام تست‌های آزمایشگاهی و عملکردی مطابق دستورالعمل های سازمانی و استانداردهای مربوطه انجام می‌شود و به منظور کسب اطمینان از یکنواختی کیفیت قطعات تولیدی، فرآیند تولید سازندگان نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: فرآیند کنترل کیفیت برای محموله‌های قطعات یدکی نیز در مبادی ورودی به انبارهای سایپایدک مطابق طرح کنترل توسط بازرسان کیفی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود و با توجه به استفاده قطعات در نمایندگی‌های مجاز و همچنین عاملین تعمیراتی و فروش قطعات شرکت سایپایدک، بازخورد مصرفی تمامی قطعات یدکی در شبکه خدماتی پایش و متناسب آن اقدامات لازم انجام می پذیرد.

زبیری افزود: در مورد قطعات بدنه نیز با توجه به وجود قطعات متفرقه و غیر استاندارد در بازار و وجود حساسیت لازم در بالا بودن کیفیت قطعات بدنه، تامین قطعات اصلی از طریق شرکت های تولیدی و خودروساز مادر با انجام پوشش های استاندارد خودروساز روانه شبکه توزیع می شوند.

معاون مهندسی و کیفیت سایپایدک در خصوص رضایت شبکه نمایندگی‌ها از کیفیت قطعات یدکی نیز گفت: فرآیند پایش قطعات و نظرسنجی از کیفیت قطعات ارسالی به شبکه به طور مستمر انجام می‌شود و با گرفتن بازخورد نظرات شبکه نمایندگی‌ها و عاملین فروش قطعه و تعمیراتی و مصرف کنندگان نهایی، کنترل‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

او گفت: با توجه به تحت کنترل بودن قطعات، کیفیت قطعات یدکی ارائه شده توسط سایپایدک در نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش، از استانداردهای لازم برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز