خبرگزاری کار ایران

خطیبی خبر داد:

آمادگی ایران‌خودرو برای ایجاد پارک علم و فناوری صنعت خودرو/ درهای ایران‌خودرو به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۵۴

مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی برای تشکیل پارک علم و فناوری در صنعت خودرو برای افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان در تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای اهداف صنعت خودرو آمادگی دارد در این زمینه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشجویان همکاری لازم را به عمل آورده و محلی را برای احداث پارک علم و فناوری صنعت خودرو اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، مهدی خطیبی در مراسم افتتاح همایش ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو، گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت، به شدت نیازمند بهره‌وری هستیم.

وی استفاده از توان دانش بنیان ها و استفاده از نخبگان در گروه صنعتی ایران خودرو و را یک باید و الزام دانست و گفت: برای دست‌یابی به اهداف و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان، درهای ایران خودرو برای ورود دانش بنیان ها و همکاری با این خودروساز باز است و ایران خودرو برای ادامه حرکت به سمت توسعه، نیازمند ظرفیت و توان این شرکت ها است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو یادآور شد: در همین راستا، مدیریت توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش را راه اندازی کردیم که مدیریت و تسهیل ارتباط ایران خودرو با شرکت های دانش بنیان را برعهده دارد، ایران خودرو اهداف بلندی را ترسیم کرده که با کمک دانش بنیان ها و نخبگان به آن خواهد رسید. 

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو به صورت کامل تولید می شود و به زودی به ۲۹۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت، گفت: بدون کمک دانش بنیان ها نمی توانیم به اهدافی نظیر تولید ١.٥ میلیون خودرو در سال ۱۴۰۳ و قرار گرفتن در زمره خودروسازان بزرگ جهانی و هم چنین صادرات و نقش آفرینی در بازارهای جهانی دست یابیم. 

خطیبی تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کار ایران خودرو است و در تمام استراتژی ها و فعالیت ها به منویات معظم له و رضایتمندی مشتریان اهتمام ویژه داریم و به دنبال افزایش سقف سهم دانش بنیان ها در این خودروساز هستیم.

وی افزود: گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان از رشد شاخص های کیفیت محصولات دارد، اما هدف گذاری های کیفی بسیار فراتر از آن است و در تلاش برای دستیابی به آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز