خبرگزاری کار ایران

خرید انواع تجهیزات و اکسسوری فروشگاه آنلاین کابینت شاپ

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۶۱

یکی از جذاب ترین بازارهایی که وجود دارد، مربوط به وسایل و لوازم آشپزخانه است. در این میان، تجهیزات و اکسسوری مربوط به کابینت ها از جذابیت خاصی برخوردار است. اگر سری به این بازارها بزنید با دنیایی از رنگ و زیبایی مواجه می شوید که چشمتان را خیره خواهد کرد.

کابینت ها می توانند نقشی تعیین کننده در زیبایی خانه و آشپزخانه مان داشته باشند. کافیست نگاهی به وضعیت هر خانه ای بندازید و فورا متوجه می شوید که قلب هر خانه ای، آشپزخانه است و قلب هر آشپزخانه ای هم کابینت های آن است.

بنابراین تعجبی ندارد که چنین بازار بزرگی برای خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت ها به وجود آمده است.

خرید اکسسوری کابینت

زمانی که تصمیم می گیرید که سر و سامانی به اوضاع آشپزخانه تان بدهید و به سراغ خرید برخی از وسایل و تجهیزات کابینتی بروید، باید چند نکته ی خیلی مهم را مد نظر داشته باشید و با توجه به این نکات، بهترین انتخاب ممکن را بکنید.

  •  به هنگام خرید اکسسوری کابینت این است که وسایل مورد نظرتان که تصمیم به خریدشان دارد، با شکل و طرح کلی آشپزخانه تان هماهنگی کامل داشته باشند. مثلا اگر آشپزخانه و کابینت هایی مدرن دارید، بهتر است به سراغ وسایلی بروید که از جنس استیل یا فلز هستند. به این ترتیب می توانید هماهنگی و هارمونی را در آشپزخانه تان حفظ کنید. البته این کوچک ترین نکته است و شما باید این هارمونی را در تمام جنبه ها نیز حفظ کنید.
  •   اهمیت به سایز اکسسوری و کابینت است. مثلا اگر می خواهید یک سبد سوپرمارکتی تهیه کنید، باید دقت داشته باشید که این سبد با ابعاد کابینت مطابقت داشته باشد و در آن جای بگیرد. خیلی وقت ممکن است که تجهیزاتی خریداری کنید که خیلی کوچک تر یا خیلی بزرگ تر از کابینت مورد نظرتان باشد و عملا خرید شما را بیهوده می کند.
  • نقاط استفاده از وسایل و تجهیزات کابینتی را بشناسید. مثلا اگر یک آبچکان خریداری می کنید، با توجه به کارایی آن، باید در جای مناسب نصب شود. مثلا یک آبچکان کنج را نمی توان در جایی به غیر از گوشه های آشپزخانه قرار داد. یا اگر پریز توکار کابینت تهیه کردید، بهتر است آن را در نزدیکی جاهایی قرار دهید که وسایل برقی آشپزخانه تان قرار گرفته اند. در غیر این صورت فایده ی چندانی نخواهد داشت.
  •  از جایی خرید کنید که به اعتبار و کیفیتش اطمینان دارید. متاسفانه در حال حاضر فروشندگان و برندهای متفرقه به قدری زیاد شده است که کار خرید را سخت تر و دشوارتر کرده! اما توصیه می کنیم حتما به سراغ یک سری برندهای معروف و معتبر بروید که از کیفیت جنس آن اطمینان دارید و می دانید که بهترین ها را ارائه می کنند.

بهترین برند اکسسوری کابینت

     بهترین برند سبد سوپر مارکت

زمانی که تصمیم به خرید چنین وسیله ای برای کابینت های آشپزخانه تان می گیرید، اولین و مهم ترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که جنس ریل ها از چه است و مقاومت سبد تا چه حد می باشد. یعنی در واقع باید بررسی شود که سبد مورد نظر تا چه حد توانایی حمل بار را خواهد داشت.

زمانی که میخواهید سبد سوپر مارکت خریداری کنید حتما به سراغ برندی بروید که جنس و مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. اگر بخواهیم به برخی از بهترین برندهای ایرانی اشاره کنیم، باید نام آدلان و بهینه را بیاوریم که در بازار ایران نیز به خوبی شناخته شده هستند و مدت هاست که در کنار برندهای خارجی معتبر به فعالیت در بازار ادامه می دهند.

از ویژگی های برتر این دو برند ایرانی، می توان به کیفیت خیلی خوب اشاره کرد. این برندها معمولا سبدهای سوپر مارکت کابینتی را در دو نوع یخچالی و ریلی تولید می کنند و در میان مصرف کنندگان نیز محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده اند.

نکته ی بسیار مهمی که در این رابطه باید بدانید این است که ارتفاع این سبدها معمولا قابل تغییر است و شما با توجه به نیازتان می توانید از 15 الی 20 سانتی متر، آن را تغییر بدهید. در ضمن نباید فراموش کرد که یونیت های این دسته از سبدهای سوپر مارکت در سایزهای مختلف و ارتفاع های متفاوتی قابل تهیه است.

یکی از بهترین خصوصیاتی که شرکت تولید کننده ی آدلان دارد این است که طبقات سبد سوپر مارکت را از جنس مفتول یا MDF می سازد که در نوع خود بی نظیر است. به این ترتیب قبل از این که دست به خرید سبد سوپر مارکت بزنید، می توانید جنس طبقات سبد و تعدادشان را تعیین کنید و سپس سفارش خودتان را ثبت نماید.

تمام این ویژگی ها باعث شده است که این دو برند، در میان تمام رقیبان ایرانی خود، بدرخشند.

خرید انواع تجهیزات و اکسسوری فروشگاه آنلاین کابینت شاپ

  بهترین برند جا قاشق و چنگالی

یکی از اصلی ترین اکسسوری های موجود برای کابینت ها، جای قاشق و چنگال و اصولا تقسیم کننده هاست که معمولا در کشوهای کابینت قرار می گیرند. البته مدل های آویزان و رومیزی آن ها نیز تولید می شود اما به اندازه ی مدل کشویی طرفدار ندارد. به هر حال اگر تصمیم دارید که برای کشوهای خانه تان از این مدل جای قاشق و چنگال تهیه کنید، باید به سایز و ابعاد این تقسیم کننده دقت ویژه ای داشته باشید تا به راحتی داخل کشو جای بگیرد.

یکی از برترین برندهای موجود در بازار ایران، جا قاشق و چنگالی های ملونی، ساخت کشور چین است که جزو معتبرترین و بهترین برندهای اکسسوری کابینتی شناخته می شود. از هر لحاظ که به محصولات این برند نگاه کنید، از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار هستند. مدل های پلاستیک فشرده و چوبی آن در میان خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار است و پر فروش تر محسوب می شود.

   بهترین برند سبد جا ادویه

یکی دیگر از اکسسوری و تجهیزات داخل آشپزخانه، مربوط به سبد هایی است که به عنوان جای ادویه به کار می روند. یکی از بهترین برندهای ایرانی که اقدام به تولید این اکسسوری کرده است و محبوبیت خیلی زیادی هم دارد، برند ایرانی فراسازان پیشتاز است. اصلی ترین ویژگی این برند، در قیمت پایین و ارزان آن است. به نحوی که همه بتوانند این محصول را خریداری کنند.

انواع سبدهای جا ادویه ای در مدل های ریل کف، آویزان، ثابت و ریل پهلو ساخته شده اند. علاوه بر شرکت فراسازان پیشتاز، شرکت آدلان نیز که در زمینه ی ساخت اکسسوری آشپزخانه فعالیت دارد، در ساخت این سبدهای جا ادویه ای فعال است.

اکسسوری کنج کابینت

برخی از اکسسوری ها هستند که بهترین جا برای نصب آن ها، در کنج  و زوایای آشپزخانه است. به این ترتیب جذابیت و کارایی بیشتری پیدا می کنند و می توانند مفیدتر واقع شوند. در این قسمت از مقاله می خواهیم به دو تا از پرکاربردترین اکسسوری کنج آشپزخانه اشاره کنیم که قطعا برایتان جالب خواهد بود.

    سبد کنج کابینت

این نوع از سبد ها نیز مانند سبدهای سوپر مارکت هستند و اساسا ساخته شده اند تا شما بتوانید خریدهای سوپرمارکتی، ادویه جات و قوطی های کنسرو خودتان را در آن جای بدهید. اما مهم ترین نکته ای که در مورد سبد کنج کابینت وجود دارد این است که دسترسی به برخی از قسمت های کابینت را آسان تر کرده است. مثلا اگر کابینت شما دارای دو لنگه درب باشد، فضای بین این دو لنگه معمولا در دسترس نیست و به سختی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. اما با وجود یک سبد کنج می توانید خیلی ساده و راحت وسایل خود را در آن بچینید و نظم خیلی خوبی به آشپزخانه تان بدهید.

   انواع مدل های سبد کنج

به طور کلی دو نوع رایج از این سبدهای کنج کابینت در بازار ایران وجود دارد که با نام مجیک کرنر و لمن کرنر شناخته می شوند. مکانیزم حرکت این دو نوع مدل سبد کابینتی هم به این صورت است که مجهز به نوعی ریل هستند و روی محور همین ریل حرکت کرده و از محیط خود خارج می شوند و می توان به آنها دسترسی داشت.

     آبچکان کنج آشپزخانه

یکی دیگر از  پر مصرف ترین وسایل کنج آشپزخانه که خیلی هم طرفدار دارد، آبچکان های کنج آشپزخانه است. این آبچکان ها به نوعی طراحی شده اند که بتوان به سادگی آن ها را در کنج قرار داد. این طرح از آبچکان ها زیبایی خاصی دارند و معمولا برای گذاشتن قاشق و چنگال هایی به کار می روند که معمولا مدام به آن ها نیاز می شود.

آبچکان های کنج آشپزخانه معمولا از جنس استیل ساخته می شوند و بیشتر به درد آشپزخانه هایی می خورند که طراحی مدرنی دارند. از بهترین مزایای آبچکان کنج آشپزخانه می توان به پوشاندن زوایای آن اشاره کرد. اگر گوشه ای از آشپزخانه تان مشکل دارد یا جلوه ی زیبایی ندارد، می توانید از آبچکان های کنج آشپزخانه استفاده کنید.

اکسسوری داخل کابینت

اگر بخواهیم در مورد اکسسوری داخل کابینت صحبت کنیم باید به طور مفصل و در مقاله ای جداگانه به آن بپردازیم. اما در این قسمت از مقاله، می خواهیم به طور خلاصه به نام برخی از مهم ترین اکسسوری های داخل کابینتی اشاره کنیم که اتفاقا خیلی هم کاربردی و مفید هستند.

  •       سبد رخت های چرک: یکی از بهترین وسایلی داخل کابینتی است که منظره ی سبد رخت های چرک را از جلوی چشم برمی دارد و نظم خوبی به محیط داخل آشپزخانه می دهد. معمولا این سبد را در کابینت زیر سینک یا کابینتی که در کنار ماشین لباس شویی است قرار می دهند.
  •       سبد مواد شوینده: جای اصلی این سبد نیز در کابینت زیر سینک است. به این ترتیب می توانید از این مواد شوینده محافظت کنید و در عین حال، از تماس آن ها با مواد خوراکی یا ظروف داخل کابینت نیز جلوگیری کنید.
  •       سطل زباله کابینتی: یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است در هر آشپزخانه ای دیده شود، منظره ی سطل زباله ای است که دربش هم باز است و زباله ها از درون آن مشخص هستند. اما با وجود یک سطل زباله ی کابینتی، می توان مطمئن بود که این منظره اصلا جلوی چشم نیست و در عین حال، بهداشت محیط نیز بیشتر رعایت شده است.
  •       دستگیره کابینت: شاید این وسیله را نتوان به عنوان یک اکسسوری داخل کابینتی به حساب آورد. اما جزو مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مربوط به یک کابینت محسوب می شود. زمانی که اقدام به خرید کابینت می کنید، باید در ابتدا به دستگیره های متناسب با آن فکر کنید. این دستگیره ها در مدل ها و انواع زیادی در بازار وجود دارند و شما با توجه به سلیقه ی خودتان می توانید بهترین نوع را تهیه کنید.
  •        سبد سیب زمینی و پیاز: یکی از مواد غذایی که نمی توان آن را داخل یخچال قرار داد، سیب زمینی ها و پیازها هستند. در واقع این دو ماده ی غذایی، لازم است که در جایی خشک نگهداری شوند. به همین دلیل است که استفاده از سبد سیب زمینی و پیاز داخل کابینتی بهترین گزینه ی ممکن به حساب می آید. این سبد داخل کابینت قرار گرفته است و می تواند نظم و ترتیب خوبی به آشپزخانه تان بدهد.

خرید انواع تجهیزات و اکسسوری فروشگاه آنلاین کابینت شاپ

مرکز فروش لوازم جانبی کابینت

نام کابینت شاپ، برای تمام کسانی که دستی در خرید و فروش لوازم و تجهیزات آشپزخانه و کابینت دارند، نامی آشناست. سال هاست که این مجموعه ی بزرگ در راستای فروش بهترین برندهای محصولات آشپزخانه فعالیت دارد و اعتباری به هم زده است.

کابینت شاپ تعهد دارد که بهترین برندها را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. تضمین کیفیت نیز از دیگر تعهدات این فروشگاه قدیمی و معتبر است.

به طور کلی اگر می خواهید خریدی در زمینه تجهیزات و اکسسوری کابینتی داشته باشید، توصیه می کنیم قبل از هر جا، سری به وب سایت فروشگاه کابینت شاپ بزنید! در این وب سایت می توانید تمام لوازم مورد نظرتان را مشاهده کرده و با چند کلیک ساده، آن ها را خریداری کنید و در اسرع وقت، در اختیار داشته باشید.

تمام این مزایا باعث شده است که کابینت شاپ، بعد از چندین سال فعالیت، به یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های آنلاین فروش اکسسوری و تجهیزات کابینتی تبدیل شود.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز