خبرگزاری کار ایران

شرکت لوله سازی اهواز و جشنی برای قدم‌های نورسیده کارکنان/ پدران تکریم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۹۰

به منظور عمل به منویات رهبری درباره‌ اهمیت فرزندآوری، به کارکنان شرکت لوله سازی اهواز که در سال 1400 فرزنددار شدند هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

به گزارش شرکت روابط عمومی لوله سازی اهواز، پیرو دستور علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز درخصوص هدیه به متولدین 1400 امروز مراسمی به رسم یادبود برای کارکنانمان در سالن شهید فخری‌زاده ترتیب داده شد.

خنیفر با تاکید بر بیانات رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که مسأله جمعیّت را جدّی بگیرید. جمعیّت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

وی افزود: تاکید داشتم که چنین رویدادی حتما برگزار و به کارکنانی که سال 1400 توفیقِ داشتنِ فرزند را داشتند هدیه‌ای به رسم یادبود داده شود. 

خنیفر تاکید کرد: در راستای توجه به منابع انسانی که کارکنان زحمتکش ما هستند همه امورات دقیقا برنامه ریزی شده هستند و همچنان مراسمات دیگری در این محور تعریف شده که به مرور آنها را برگزار می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز ، از نظر قرآن و اسلام، ازدواج نوعی عبادت محسوب می‌شود و بچه که ثمره ازدواج است ذخیره‌ قیامت برای پدر و مادر معرفی شده است. بچه از دیدگاه متون دینی، نشانه‌ سعادت انسان و تحفه و هدیه‌ الهی است؛ چنان‌که امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «مِیرَاثُ اللَّهِ مِنْ عَبْدِهِ الْمُؤْمِنِ الْوَلَدُ الصَّالِحُ یَسْتَغْفِرُ لَهُ [1] ارث خداوند به بنده مؤمن‌‌‌اش، فرزند صالحی است که برای وی استغفار کند.» ارثی که خدا به انسان مؤمن می‌دهد بچه خوب است. بچه‌ خوب ارث خداست. همان‌طور که پدر برای بچه‌اش ارث می‌گذارد و مادر برای دخترش، خدا می‌گوید: من برای شما ارث گذاشته‌ام و ارث خدا اولاد صالح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز