خبرگزاری کار ایران

خدمات گروه خودروسازی سایپا در تحویل خودرو به مشتریان/ طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ سایپا فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۳۶۲

مشتریان محترم محصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند از خدمات تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت با هدف تسریع در تحویل خودرو و جلب رضایت ایشان بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی مناسب و به موقع به تقاضاهای موجود و جلب رضایت مشتریان سطح خدمات خود را افزایش داده و طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت های گروه را عملیاتی کرده است.

 مشتریان می تواند به دو صورت خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند، تحویل خودرو از طریق محل نمایندگی که ثبت نام صورت گرفته و دیگری تحویل خودرو از پارکینگ شرکت سایپا است.

قابل ذکر است از مدت ها قبل سامانه تحویل حضوری خودرو به منظور تسریع در تحویل و پاسخ به درخواست مشتریان جهت تحویل حضوری خودرو طراحی و راه اندازی شده است از همین رو به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت تمایل به دریافت خودرو از شرکت درخواست خود را در سامانه یاد شده ثبت کنند.

شایان ذکر است اگر متقاضی درخواست تحویل حضوری خودرو را داشته باشد، "هدیه" سفر به او پرداخت می شود.

طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ خودروساز، پیشنهادی است و هیچ اجباری برای متقاضیان وجود ندارد اما با توجه به مشکلات موجود در حمل خودرو از جمله کمبود ناوگان خودروبر، برخی از مشتریان تمایل دارند خودرو را شخصا و به صورت مستقیم از شرکت دریافت و از طرفی خودرو سریعتر تحویل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز