خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰ درصدی تولید در ایران‌ خودرو فارس/ تحویل بخشی از تعهدات فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به مشتریان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۶۶

مدیرعامل ایران ‌خودرو فارس از افزایش ۱۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ و تحویل پیش از موعد تعهدات به مشتریان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ،‌ عبدالرضا ملاکی گفت: در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید ۱۹ هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو شدیم که علاوه بر رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹، بیش از هدف تعیین شده سال ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، بخشی از تعهدات فروردین و اردیبهشت مشتریان را پیش از فرا رسیدن موعد آن اجرا کرده و خودروها را تحویل مشتریان داده‌ایم.

ملاکی از تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعه در این سایت تولیدی و اجرای دستورات دادستانی شیراز خبر داد و گفت: از ۱۴ بهمن ماه طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، سه هزار و ۵۵۹ دستگاه خودرو به صورت شبانه روزی رفع کسری و تعداد دوهزار و ۴۰۴ دستگاه نیز در مدت کوتاهی با هماهنگی راهور ناجا شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شده است.

ملاکی، افزایش کیفیت را یکی از رویکردهای مهم این شرکت براساس راهبردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: در حال تدوین برنامه ویژه برای ارتقای کیفیت محصولات و تحقق اهداف راهبردی ابلاغی در ایران‌خودرو فارس هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز