خبرگزاری کار ایران

در جشن میلاد امام زمان (عج) مطرح شد؛

درخشش ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید را شاهد خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۷۵

جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، آیت اله حبیب‌اله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ ایرج رخصتی با تبریک این اعیاد به تلاشگران شرکت گفت: به برکت این ایام ذوب آهن اصفهان توانست از رکورد تولید در ۵۰ سال عبور و برگی جدید در تاریخ تولید خود ثبت کند که این نشانه عزم و تلاش تمامی کارکنان است.

وی با اشاره به اینکه انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است، اظهار داشت: مهمترین وظیفه‌ای که منتظران مهدی (عج) دارند این است که انتظاری سازنده، صحیح، منطقی و پویا داشته باشند، انتظاری که در باطن خود آمادگی و آماده کردن زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم کند.

سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب آهن ادامه داد: بسیاری از مشکلات که برای تولید وجود داشت، با فکر و کار جهادی در حال مرتفع شدن است و به زودی باید شاهد درخشش ذوب آهن در عرصه تولید باشیم و تلاشگران ذوب آهن اصفهان بدانند با همت آنها، تولید و بهره‌وری بیشتر خواهد شد و مسئولین شرکت نیز هر چه در توان داشته باشند برای بهبود معیشت کارکنان به کار خواهند بست.

رخصتی، هماهنگی، همراهی و انتقاد و پیشنهاد سازنده را از عوامل پیشرفت در شرکت دانست و تصریح کرد: تلاشگرانی که در خط اول تولید هستند در آینده شرایط بهتری خواهند یافت تا با انگیزه برای شرکت فعالیت کنند.

آیت‌اله حبیب‌اله رهبر نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: برای حضرت ولی عصر (عج) اسماء و صفاتی را ذکر کرده‌اند، روایات شیعه در این خصوص بسیار زیاد است و تمامی دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که یک فرد الهی قادر به اصلاح جهان خواهد بود.

وی افزود: حضرت مهدی (عج) تنها فردی است که می‌تواند عدالت را در تمام عالم گسترش بدهد، به همین منظور خداوند متعال ایشان را ذخیره قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز