خبرگزاری کار ایران

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد

توسعه ظرفیت انبارش ۳۰۰ هزار تُن مواد اولیه در فولاد اکسین خوزستان / کنترل نوسانات بازار با افزایش ظرفیت انبارش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۲۱

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان مهم‌ترین اتفاق در سال جاری در این بخش را توسعه ظرفیت انبارش ۳۰۰ هزار تُن مواد اولیه دانست و گفت: هرگاه مواد اولیه به میزان کافی در انبارها موجود باشد می‌توان نوسانات بازار را کنترل و وابستگی به عوامل بیرونی را کمتر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، امین ویسی نژاد مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: واحد سفارشات و انبارها از پنج قسمت مواد اولیه، محصول، محصولات فرعی، قطعات و کالا و قسمت سفارشات و کنترل موجودی تشکیل شده است.

وی افزود: انبارهای مواد اولیه وظیفه دریافت، برش، تحویل اسلب به خط تولید را بر عهده دارند و انبارهای محصول دریافت محصول از خط تولید، انبارش و در نهایت ارسال محصول به مشتری را انجام می‌دهند.

ویسی نژاد گفت: در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مجموع ظرفیت جهت انبارش تقریبی ۳۰۰ هزار تُن مواد اولیه با احداث ۲ انبار جدید در محوطه فولادسازی و ضلع شمالی شرکت و ۳ دستگاه ریچ استاکر جهت دریافت و انبارش مواد اولیه ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه محصول مطابق سالیان گذشته سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را به مشتری ارسال کنیم و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: تاکنون ظرفیت انبارش ۱۴ هزار کالا در شرکت ایجاد شده و به بهترین شکل ممکن نگه‌داری می‌شوند. همچنین ظرفیت سازی انبارش کالاهایی که نیاز به نگه‌داری در انبار سرد دارد با ایجاد یک انبار سرد جدید در انبار مرکزی نیز ایجاد شده و انبار شیمیایی توسعه و استاندادسازی شد.

وی بیان کرد: نیروهای کل مجموعه انبارها ۱۲۰ نفر هستند که بخشی از آن‌ها کار برش اسلب و بسته بندی را به شکل برون سپاری انجام می‌دهند که ۷۰ نیروی مستقیم شرکت و مابقی نیروی پیمانکار هستند.

ویسی نژاد اضافه کرد: یک مورد در بحث توسعه انبارها ایجاد یک انبار جدید جهت افزایش ظرفیت انبارش سر ورق ها به میزان ۱۰ هزار تُن می باشد که کارهای طراحی آن انجام شده و در حال برگزاری مناقصه می باشد.

وی ادامه داد: همچنین در موضوع کنار ورق ها که یکی از محصولات فرعی می باشد با ایجاد ۲ انبار جهت انبارش کناره ورق ها ظرفیت انبارش ۱۵ هزار تن ایجاد گردید.

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: شاخص‌ترین اتفاق در این حوزه توسعه ظرفیت انبارش ۳۰۰ هزار تن مواد اولیه است چرا که هر گاه مواد اولیه به میزان کافی داشته باشیم می‌توانیم نوسانات بازار را کنترل و وابستگی به عوامل بیرونی را کمتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز