خبرگزاری کار ایران

تقدیر از مقاله برتر بارز کردستان در پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۶۳

مقاله" باز طراحی، ساخت و نصب داست سیل میکسرهای مستر تانژنشیال و اینترمش" به نویسندگی محسن مام احمدی، کارشناس مکانیک کارخانه بارز کردستان در پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین­المللی زنجیره صنایع لاستیک مقاله برتر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز ، پروژه "باز طراحی، ساخت و نصب داست سیل میکسرهای مستر تانژنشیال و اینترمش" با هدف نوآوری در طراحی داست سیل­ ها جهت افزایش بهره وری و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات میکسرها برای اولین بار در کارخانه بارز کردستان طراحی شده و این طرح به عنوان مقاله برتر در حوزه قطعات و دستگاه­های تایرسازی انتخاب و تقدیر شد.

محسن مام ­احمدی می گوید: مزیت این طرح نسبت به نمونه ­های خارجی، هزینه پایین نگهداری و تعمیرات، در دسترس بودن رینگ­ های آب بند ، افزایش بهره وری دستگاه و کاهش مصرف روغن لوبریکیشن و امکان استفاده مجدد از این روغن در دستگاه میکسر است.

به گفته وی بهبود وضعیت تولید تایر در کشور از لحاظ اصلاح دستگاه­ها جهت افزایش بهره وری و ظرفیت تولید و از لحاظ فناوری ساخت تایر از دیگر مزیت­ های این طرح است.

احمدی نمایشگاه را مکانی مفید و موثر برای تبادل علم، اطلاعات، دانش و آشنایی شرکت کنندگان با دستاوردهای کارخانه ­های مختلف تایرسازی کرد و خواستار تداوم برگزاری چنین نمایشگاه­ها، همایش­ ها و نشست ­هایی برای بهبود وضعیت تایر در کشور شد.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در مجموع 290 مقاله از شرکت های مختلف تایرسازی ارسال شده بود که گروه صنعتی بارز با 138 مقاله بیشترین تعداد مقاله را داشت که از این 138 مقاله پس از داوری هیئت داوران 22 مقاله در قالب سخنرانی و و 80 مقاله در قاالب پوستر در نمایشگاه ارائه شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک از 21 تا 23 دی­ماه با حضور 55 شرکت تولیدکننده تایر و تیوب، واردکنندگان مواداولیه و تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنایع لاستیک، شرکت‌های بازیافت، روکش‌کنندگان تایر و صنایع مرتبط در هتل المپیک تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز