خبرگزاری کار ایران

تا مردادماه سال آینده محقق می‌شود

افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۶۶

با بهره برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ دو ایران خودرو خراسان در مرداد ماه سال آینده، ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در این شرکت ۵۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این باره گفت: پروژه افزایش ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو خراسان در فازهای مختلف تعریف و از چند سال قبل در حال اجراست که در مرداد ماه امسال نیز مرحله نهایی پروژه توسعه خط مونتاژ دو به منظور افزایش ظرفیت تولید خودروهای SUV به اجرا درآمد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد گفت: در حال حاضر دو نوع خودروی SUV هایما اس ۵ و اس ۷ پلاس با ظرفیت تولید شش و نیم دستگاه در ساعت در ایران خودرو خراسان تولید می‌شود که با اجرای این پروژه ظرفیت تولید خودروهای SUV با افزایش ۵۰ درصدی به ۱۰ دستگاه در ساعت می رسد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان افزود: خط جدید مونتاژ دو ایران خودرو خراسان توسط شرکت تام ایران خودرو در حال ساخت است. این خط کاملا مکانیزه بوده و امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

وی در خصوص میزان اشتغال ایجاد شده با بهره برداری از خط جدید گفت: قبل از اجرای این پروژه ۱۳۵نفر نیرو در این خط مشغول کار بودند و با بهره برداری از خط جدید حدود ۵۰ نفر نیروی دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد که این میزان بسته به تولید متغیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز