خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فیرمکو:

پیشبرد موفق پروژه‌ها با کنترل هزینه‌ها علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی کشور/ تنوع بخشی به حوزه‌های فعالیت فیرمکو ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۹۹

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: علی رغم شرایط نامناسب اقتصادی کشور و با توجه به این که حاشیه سود در پروژه های تعمیر و نگهداری، پایین است و هزینه ها نیز در یکسال گذشته بسیار افزایش یافته اما ما در فیرمکو با کنترل هزینه ها و سایر اقدامات مدیریتی، توانستیم پروژه ها را به صورت مناسب پیش ببریم.

به گزارش ایلنا، دکتر مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو گفت: هفته گذشته توفیق داشتیم در بازدید از طرح توسعه لاستیک سهند در معیت مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و هیئت همراه این هلدینگ باشیم. شرکت فیرمکو در اجرای پروژه طرح توسعه لاستیک سهند، حضور خواهد داشت و امیدواریم این پروژه در خرداد سال آینده به بهره برداری برسد. با اجرای این طرح، ظرفیت تولید لاستیک سهند افزایش می‌یابد و اشتغالزایی بیشتری صورت می‌گیرد، ما هم خوشحالیم که در اجرای این پروژه ایفای نقش می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا و برای افزایش درآمد شرکت فیرمکو و با توجه به این که برنامه بورسی شدن فیرمکو را نیز در دستور کار داریم ماه گذشته توانستیم قرارداد تعمیر و نگهداری پتروشیمی مروارید را منعقد کنیم. برای اجرای کار نیز، اقدامات لازم به نحو احسن انجام شده است.

رضایی افزود: اخیرا در حوزه صنعت چوب نیز ورود کرده ایم و به توانستیم به شرکت چوکا کمک کنیم تا عارضه یابی دستگاه‌های قدیمی این شرکت صورت بگیرد که خوشبختانه این عارضه یابی انجام شد. در شرکت نئوپان اسالم نیز در بخش تعمیر و تعویض قطعات فرسوده اقدامات خوبی صورت گرفت تا احیای این کارخانه نیز انجام شود.

مدیرعامل شرکت فیرمکو ادامه داد: یکی از چشم اندازهای فعالیت ما ورود به حوزه راه اندازی و نصب دامپروری ها است. دستور مساعد جناب آقای دکتر رضوانی‌فر، مدیرعامل محترم شستا، برای استفاده از شرکت های گروه در اجرای پروژه‌های دامپروری بسیار مناسب بود چرا که به هم افزایی شرکت های گروه یاری می‌رساند. نخستین پروژه در این راستا ساخت و نصب دامپروری ملایر است.

وی افزود: همچنین بیش از 60 درصد نصب ماشین آلات کاغذسازی بیستون انجام شده است و باقی کار نیز در حال اجرا است و به یاری خدا تا پایان سال، نصب ماشین الات آن انجام می شود.

رضایی در پایان تاکید کرد: علی رغم شرایط نامناسب اقتصادی کشور و با توجه به این که حاشیه سود در پروژه های تعمیر و نگهداری، پایین است و هزینه ها نیز در یکسال گذشته بسیار افزایش یافته  اما ما در فیرمکو با کنترل هزینه ها و سایر اقدامات مدیریتی، توانستیم پروژه ها را به صورت مناسب پیش ببریم. ما در این شرایط اقتصادی، توانستیم اشتغال موجود در شرکت را حفظ کنیم و آن را افزایش نیز بدهیم. همچنین تنوع بخشی به حوزه های فعالیت فیرمکو را نیز ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز