خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ناجی پاس:

نمایشگاه تجهیزات پلیسی در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۴۴

مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی از برگزاری نمایشگاه ایپاس تجهیزات پلیسی با شعار پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید از ۸ تا ۱۱ مهرماه در مصلی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا اصغریان روز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه نمایشگاه ایپاس در محل مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، افزود:  به‌ روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فناوری‌های جدید و به روز جهان با هدف تسریع در انجام مأموریت‌های محوله و افزایش ارتقاء توانمندی‌های پلیس از جمله اهداف برپایی این دوره از نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان و ساماندهی فعالان حوزه تولید تجهیزات پلیسی و بهره گیری از تمام ظرفیت از دیگر اهداف راه اندازی نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ است.

به گفته وی، آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش‌های خصولتی  با آخرین فناوری های لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و شکوفایی و رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله دیگر اهداف برپایی نمایشگاه ایپاس است.

دبیر برگزاری هجدهمین نمایشگاه ایپاس با بیان اینکه  این نمایشگاه با حضور۲۱ کشور خارجی در فضایی به مساحت  ١۵۶٠٠ متر مربع برگزار خواهد شد، افزود: در برپایی این دوره از نمایشگاه ۳۲۰ غرفه فعالیت خواهند داشت و ۶۲ اختراع و اثر که توسط مخترعان و نخبگان کشورمان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، تهران، گیلان، مرکزی و کردستان حضور دارند ارائه خواهد شد.

به گفته وی، ۱۵ گروه کالاهای متنوع نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری، تجهیزات مراقبتی ترافیک، آتش ‌نشانی، امداد و نجات، سیستم های آموزشی و مشاوره ای اشاره کرد.

سرهنگ اصغریان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه همچنین امکان استعلام جرایم راهنمایی و رانندگی و بررسی قبض های جریمه برای بازدید کنندگان فراهم شده است، گفت: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضای مجازی پیشگیری از وقوع جرم و غیره دایر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز