خبرگزاری کار ایران

تبدیل سالن کبگانیان به مرکز استعدادپروری موی‌تای تهران؛

میرزایی: موی‌تای به همدلی نیاز دارد/ جوانان از تجربیات پدر موی‌تای ایران استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۴۲

مربی بین المللی موی‌تای ایران گفت: موی تای برای تکرار افتخارات سال‌های نه چندان دور، به همدلی و انسجام نیاز دارد.

 

به گزارش ایلنا، " جمشید میرزایی" در حاشیه افتتاح کلاس های آموزشی موی تای در سالن کبگانیان ضمن بیان این مطلب افزود: مویتای در سالهای نه چندان دور، یکی از پرافتخارترین و موفق ترین ورزش‌های رزمی ایران در عرصههای بین المللی بود که متاسفانه روند رو به رشد این هنر رزمی، متوقف شد.

وی ادامه داد: برای بازگشت به دوران باشکوه گذشته، اهالی مویتای باید با همدلی و اتحاد، این ورزش پرطرفدار را به جایگاه رفیع‌اش بازگردانند.

مربی بین المللی مویتای کشور یکی از عوامل موفقیت این ورزش را توجه به بزرگان مویتای دانست و خاطرنشان کرد:باید از اساتید واقعی و بزرگان مویتای و در راس آنها آرجان "محمد توحیدی" بیشتر بهره برد چرا که ایشان بدون شک، پدر موی تای ایران هستند.

موسس سازمان ایران فایت در پایان درباره افتتاح کلاس استاد توحیدی در سالن شهید کبگانیان گفت: با تدریس پدر موی تای ایران در سالن کبگانیان، به زودی این مجموعه به عنوان مرکز اصلی استعدادپروری و قهرمان سازی موی تای تهران و حتی ایران تبدیل خواهد شد که امیدوارم هنرجویان، نوجوانان و جوانان از دانش و تجربیات گرانقدر بنیانگذار موی تای ایران نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز