خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی مطرح کرد:

هشدار در مورد تبلیغات اغواکننده عمل جراحی زیبایی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۷۵

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ضمن هشدار در مورد تبلیغات اغواکننده جراحی زیبایی در فضای مجازی گفت: در صورتی که جراح بینی حاذق نباشد مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز می‌کند.

به گزارش ایلنا، بابک نیکومرام دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی، اظهار داشت: ‌این کنگره به زبان انگلیسی با محور رینوپلاستی (جراحی‌بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 ‌آبان‌ماه برگزار می‌شود و برای فوق تخصص‌های جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازآموزی است.

وی افزود: متعاقب این کنگره نیز کنگره داخلی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ۲۴ تا ۲۵ ‌آبان برگزار خواهد شد که محور آن بادی‌کانتورینگ است.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه اگر جراح بینی حاذق نباشد ممکن است مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز کند، گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحی بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد. البته هر عمل جراحی ممکن است عوارضی ‌داشته باشد که قبل از عمل باید تمام مخاطرات آن به بیمار اعلام شود.

نیکومرام گفت: مردم به تبلیغات اغواکننده در مورد جراحی‌های مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند. تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسین‌های اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام می‌گیرد که لازم است بیماران مشخصات جراح مورد نظر را از طریق مراجعه به سایت نظام‌پزشکی، سایت انجمن جراحان ‌پلاستیک و سایت انجمن جراحان گوش و حلق و بینی چک کنند و نکته دیگر این است که همچنین مطمین باشند عمل جراحی در کلینیک جراحی محدود و بیمارستان‌های معتبر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز