خبرگزاری کار ایران

هفدهمین نمایشگاه (ایپاس ۲۰۱۸)- تهران؛

ارائه فناوری‌های نوین ایمنی و آتش نشانی در نمایشگاه هفدهم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۰۹

بازدید از فناوری‌های نوین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی می‌تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا، یاوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی گفت: امروز از نمایشگاه امنیت و ایمنی بین المللی ایپاس در مصلی تهران بازدید کردم. قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی با رویکرد ایمنی و امنیت می‌تواند بسیار موثر باشد و همانگونه که در بازدیدها نمایان شد این نمایشگاه بسیار خوب بود و شرکت های با تجهیزات گوناگون در زمینه های امنیت و ایمنی حضور فعالی داشتند .

وی تصریح کرد: طبیعتا در این نمایشگاه بخشی که مورد علاقه سازمان آتش نشانی است بخش های ایمنی خواهد بود که مورد استفاده و بازدید قرار گرفت و صحبت هایی نیز با ارائه کنندگان محصول در این نمایشگاه انجام شد .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تهران همواره به دنبال فناوری های نوین و استفاده از انها در صحنه های مختلف حوادث است، گفت: بازدید از فناوری های نوین در این نمایشگاه می تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

یاوری افزود:  این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای سازمان فراهم کرده است که با توانمندی های مختلف و ایده های جذاب در زمینه های گوناگون آشنا شود و حتی منجر به ایده برداری در داخل سازمان برای استفاده در آموزش ها خواهد شد. در حقیقت ایده های ارتباطی جدید برای یک ارتباط شفاف و خوب بین عموم آتش نشانان در صحنه های حوادث موثر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه تاکید داشت: تمامی اینها تجهیزاتی هستند که امیدواریم بتوانیم با تعاملات لازم در آینده مورد استفاده قرار دهیم و از کلیه همکاران و شرکت های مختلفی که در این زمینه تجربه و تبحر دارند دعوت می کنیم که در نمایشگاه حضور داشته باشند و ان شاالله بتوانیم گام مهمی را در راه پیشرفت و ارتقای جامعه ایمنی و آتش نشانی برداریم.

گفتنی است، محصولات ارائه شده در غرفه های نایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی، تجهیزات نورپردازی ترافیکی، تجهیزات آتش نشانی ، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از نهم مهر‌ با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه 12 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز