خبرگزاری کار ایران

تخفیف در ایام دهه‌فجر و نوروز به کاربران؛

جشنواره آسان اکسپو؛ دریچه‌ای نو به بازاریابی صادرات محصولات و خدمات ایرانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۹۵

سامانه اینترنتی آسان اکسپو (asan expo) در جشنواره فجر و نوروز امسال به طور ویژه به کاربران خدمات ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کمپانی‌توسعه خدمات هوشمند آسان(asan expo) به عنوان یکی از بزرگترین وب سایت‌های تجارت الکترونیک بین المللی در خاورمیانه با امکان خرید و فروش عمده اینترنتی به بازار خاورمیانه وارد شد.‌ یکی از اهداف بزرگ این شرکت بازاریابی، صادرات محصولات و خدمات ایرانی است.

سامانه اینترنتی asan expo در جشنواره فجر و نوروز امسال میزبان تعداد بسیار زیادی از بازرگانان و صاحبان کالا و خدمات  ایرانی است. کاربران پس از ثبت و ورود در این سامانه می توانند از امکانات و خدمات ویژه وب سایت بین المللی به 5 زبان زنده دنیا جهت دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی و خرید و فروش در آن استفاده کنند.

به مناسبت افتتاحیه ویژه وب سایت، شرکت توسعه خدمات هوشمند آسان به مدت 40 روز ، خدمات خود را با 30 درصد تخفیف در اختیار کاربران گرامی قرار می‌دهد. چنانچه هر یک از کاربران در روز نخست ثبت‌نام خود، اقدام به نهایی کردن سفارش خود کنند در قرعه‌کشی هدیه ویژه جشنواره که 3 شب و 4 روز سفر دبی برای 2 نفر با اقامت در هتل 5 ستاره است، اهدا خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز