خبرگزاری کار ایران

برخی در اجرای برنامه‌هایم خلل وارد کردند؛

میرمهدی: مسابقات بعدی، باشکوهتر خواهد بود/ هدف ما اثبات توانمندی‌های ایرانیان به دنیاست

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۹۴

مسئول فدراسیون جهانی قویترین مردان گفت: بنده هیچ هدفی جز اثبات توانمندی‌های مردم و جوانان ایران به جهانیان ندارم و این را در رویدادهای مختلفی که مدیریت کرده‌ام، به اثبات رسانده‌ام.

به گزارش ایلنا، کاپیتان «سید کمال میرمهدی» ضمن بیان این مطلب افزود: در طی سالیان اخیر، همواره به دنبال به نمایش گذاشتن توانمندی های ایرانیان در عرصه های مختلف جهانی بوده‌ام و با حفظ شأن و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسابقاتی را مدیریت کرده‌ام که مایه مباهات کشور عزیزم بوده است.

وی در مورد برگزار نشدن مسابقات قویترین مردان و استعدادیابی که قرار بود در امارات برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی با آگاهی از شرایط و ساز و کارهای برگزاری مسابقات استعدادیابی و اجرای آن با الگوبرداری از برنامه های خارجی، در کار ما خلل وارد کردند و چشم اندازهای خوبی که ما ترسیم کرده بودیم را با برنامه های دیگر عوض کردند که همین مسأله موجب دلسردی عوامل و برنامه‌ریزان این رویداد جهانی شد.

میرمهدی ادامه داد: البته عملکرد ضعیف این دوستان، از انگیزه‌ها و برنامه‌های ما کم نمی‌کند. بنده برنامه‌های متعددی در سر دارم که با قدرت آنها را اجرا خواهم کرد.

میرمهدی: مسابقات بعدی، باشکوهتر خواهد بود/ هدف ما اثبات توانمندی‌های ایرانیان به دنیاست

مسئول فدراسیون جهانی قوی ترین مردان یادآور شد: در جلساتی که با مسئولان صدا و سیما داشتم، از برنامه های آینده‌ام سخن گفتم که در نهایت و پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران ورزشی و اجرایی رسانه ملی، مقرر شد مسابقات آتی با برنامه ریزی بهتر برگزار شود.

وی با بیان این که فینال این رقابت‌ها در عمان و به دعوت رسمی مسئولان رده بالای این کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جا دارد از همکاری و دید باز مدیران ورزش‌دوست رسانه ملی تشکر کنم. ضمنا از مسئولان تقاضا دارم با بررسی کارشناسی و تحقیق در رزومه برگزار کنندگان رویدادهای بین المللی، اجرای چنین برنامه هایی را به افراد و مدیران توانمند و موفق واگذار کنند.

میرمهدی در پایان گفت: با تمامی توان به برگزاری مسابقاتی باشکوهتر و بدون حاشیه اقدام خواهم کرد که به لطف خدا و دعای خیر مردم، باز هم شاهد رقابت هایی در شأن مردم شریف کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز