خبرگزاری کار ایران

مسابقات ورزش‌های بین دانشگاهی جهان-بلژیک؛

تیم فوتسال آقایان نایب شد/ بانوان بسکتبالیست روی سکوی سوم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۱۰

تیم های فوتسال آقایان و بسکتبال بانوان، عناوین دوم و سوم مسابقات ورزش های بین دانشگاهی جهان را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های بین دانشگاهی جهان، هجدهمین دوره رقابت‌های ورزش های  بین دانشگاهی جهان (PCU)، به میزبانی شهر « آنتورپ » بلژیک آغاز شده است که نمایندگان ایران نیز در این پیکارها حضور دارند.

در مسابقات فوتسال آقایان، تیم کشورمان موفق به کسب عنوان سوم نایب قهرمانی شد.

 این تیم با مربیگری « احمد طاهری »٬ ابتدا نماینده انگستان را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد و در دومین دیدار خود و در یک بازی نفس‌گیر و نزدیک مقابل تیم قدرتمند فرانسه با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به فینال راه یافت.

نماینده کشورمان در بازی پایانی نیز برابر دانشگاه آنتورپ بلژیک میزبان بازی ها با قبول شکست 3 بر یک، به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. ضمن این که نماینده انگلستان سوم شد.

در رقابت‌های بسکتبال بانوان و رده‌بندی‌نهایی، تیم دانشگاه پویندگان دانش‌کشورمان پس از بسکتبالیست های دانشگاه رم ایتالیا و آنتورپ بلژیک، بر سکوی سوم بازی ها قرار گرفت و دیگر تیم منتخب دانشجویان اعزامی کشورمان چهارم شد.

از نکات جالب توجه مسابقات بسکتبال، می توان به پیروزی 42 بر 23 دانشگاه پویندگان دانش ایران برابر تیم منتخب دانشجویان اعزامی کشورمان در دیدار رده بندی اشاره کرد. همچنین از صبح امروز (شنبه)  ورزشکاران گلف، رقابت خود را آغاز کرده اند.

گفتنی‌است ریاست فدراسیون بین المللی ورزش های بین دانشگاهی‌جهان، برعهده دکتر « بهرام قدیمی» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز