خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک خبرداد:

اجرای مطلوب سیاست‌های حوزه سلامت در قرچک

فرماندار قرچک از اجرای مطلوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قرچک، مسعود مرسلپور در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از توجه دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان تقدیر کرد و گفت: دولت در راستای اجرای سیاست‌های خود به ویژه طرح تحول سلامت و مباحث پیشگیری و درمان موفقیت‌های چشمگیر داشته بطوریکه منتقدان دولت نیز بر آن صحه گذاشته و آن را تأیید می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در گذشته نارضایتی‌های اجتماعی و معضلات زیادی در حوزه بهداشت گریبانگیر جامعه بود بیان کرد: در گذشته به بحث کیفی در حوزه بهداشت و درمان توجه نمی‌شد و عدم رعایت استانداردهای بهداشتی مشکلات عدیده‌ای در کشور ایجاد کرده بود.
 
وی گفت: طرح تحول سلامت با رویکردهای علمی و کارشناسی به بحث پیشگیری و درمان پرداخت بطوریکه به عنوان نمونه امروز بیمارستان‌های دولتی به لحاظ کمی و کیفی از شاخص‌های مناسبی برخوردار هستند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک کاهش چشمگیر هزینه‌های درمان را موجب رضایت عمومی مردم دانست و ادامه داد: سال گذشته رشد 120 درصدی و افزایش مراکز بهداشتی درمانی را در شهرستان قرچک شاهد بودیم، یقینا همانطور که این موفقیت‌ها در قرچک اتفاق افتاده در سطح کلان و در کل کشور نیز اتفاق افتاده است.
 
وی گفت: در حال حاضر موضوع بهداشت پایدار در کشور مدنظر است و به تبع آن در شهرستان قرچک این موضوع دنبال شده و می‌شود.
 
مرسلپور در پایان از دکتر عزیز رسولی تقدیر و برای مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان آرزوی موفقیت کرد.
 
گفتنی است در مراسم تودیع عزیز رسولی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان قرچک و معارفه حسین لیاقتدار مدیر جدید شبکه، شهنام عرشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و چند تن از مسئولان دیگر نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۴۲۱۴۲۵