خبرگزاری کار ایران

با حضور فنلاندی‌ها؛

یکی از برترین دوره‌های مدیریت اجرایی، در ایران برگزار می‌شود

برای سومین بار، دوره آموزش مدیریت اجرایی با حضور اساتید دانشگاه فنلاندی آلتو(Alto) توسط موسسه آموزش عالی ایرانیان (IBS) آبان سال 95 در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دانشگاه آلتو(Alto) فنلاند، به عنوان 4/0 درصد از موسسات آموزشی مدیریت در سطح بین الملل، دارنده درجه و مدرک معتبر جهانی AACSB, AMBA, EQUIS بوده و موفق به دریافت اعتبارنامه "Triple Crown"  شده است و در همین راستا، دوره مدیریت اجرایی دانشگاه آلتو توسط فایننشال تایمز در زمره 100 دوره برتر مدیریت اجرایی، ارزیابی می‌شود.

در همین باره، موسسه آموزش عالی ایرانیان با تاکید بر ارتقاء سطح دوره‌های مدیریتی کشورمان، درصدد برآمده تا این حوزه از علم را با آخرین نظریه‌ها و دستاوردهای بین‌المللی همسو و همراه سازد.

دانشگاه Aalto درحوزه آموزش‌های مدیریتی حلقه ارتباطی میان دنیای شرق و غرب است و درکشورهایی مانند فنلاند، سنگاپور، لهستان، سوئد، کره جنوبی، تایوان، چین، اندونزی، روسیه و اکنون با همت موسسه آموزش عالی ایرانیان در ایران، فعال است.

دوره‌های مدیریت اجرایی دانشگاه Aalto توسط گروهی از اساتید برتر دنیا از دانشگاه Aalto و دیگر آموزشگاه‌های عالی جهان تهیه و ارائه می‌شوند. علاوه بر صلاحیت‌های دانشگاهی، اساتید دوره مدیریت اجرایی در زمینه کار با مدیران ارشد سازمان‌های بین‌المللی نیز تجربیات چشمگیری دارند. اساتیدی چون پروفسور فرناندو بایابریگا کلاوریا (Fernando Ballabriga Clavería) از دانشگاه  ESADE Business School و جناب آقای استیفن بویل(Stephen Boyle) از UCD Smurfit School of Business از جمله این افراد هستند که  در این دوره  علوم مدیریت اجرایی را به دانشجویان تدریس می‌کنند.

ساختار آموزشی دوره مدیریتی آلتو، برگرفته از  نظرات گسترده شرکت‌کنندگان  و اساتیدی است که از صنایع، جایگاه‌ها و زمینه‌های آموزشی متفاوت به این برنامه پیوسته‌اند تا تجربیات خود را در قالب رشته‌ای علمی به علاقمندان و دانشجویان ارائه دهند.

با توجه به اینکه در  سال‌های اخیر، ایران در مسیر توسعه و تحکیم روابط خود با اقتصاد جهانی قرار گرفته است؛ مدیران ایرانی بیشتر از هر زمانی دیگر نیاز به توسعه دانش و بینش خود دارند.

این دوره برای مدیرانی که حداقل 5 سال سابقه مدیریت دارند طراحی شده است و زبان انگلیسی تدریس می‌شود و  موسسه پس از دریافت رزومه از متقاضیان، مصاحبه‌ای حضوری را ترتیب می‌دهد  که پس از قبولی در مصاحبه مذکور و تکمیل مدارک مورد نظر دانشجو، درخواست مربوطه به دانشگاه آلتو  فرستاده تا تائیدیه نهایی توسط دانشگاه آلتو  به منظور حضور در کلاس‌ها به متقاضی ارسال شود.

آخرین فرصت برای ثبت نام در این دوره 21 مرداد سال 95 است.

کد خبر : ۳۹۶۵۰۶