خبرگزاری کار ایران

در جمع دهیاران تاکید شد؛

ضرورت هدفمند بودن امور عمرانی در روستاهای شهرستان قرچک

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۰۶

فرماندار شهرستان قرچک ضرورت هدفمند بودن امور عمرانی در روستاها را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایلنا، مسعود مرسل‌پور در نشستی که با حضور معاونان فرمانداری، حسین عباسی بخشدار مرکزی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک در محل بخشداری برگزار شد، با اشاره به سالروز توافق هسته‌ای، اظهار داشت: مهمترین موضوع پیش از برجام، پروژه ایران هراسی و کشاندن منطقه به سمت جنگ بود که خوشبختانه با حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت‌مردان توطئه دشمنان خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه خروج از رکود در کشور به یک‌باره ممکن نیست چراکه بخش‌هایی از کشور از مدار خارج شدند، افزود: دولت نهایت تلاش خود را دارد که به مطالبات اصلی مردم پاسخ دهد و تاکنون نیز موفق بوده و آمار اقتصادی موجود بیانگر این واقعیت است.

مبارزه جدی با فساد اقتصادی در دستور کار دولت

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک همچنین به مبارزه دولت با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و در این‌باره همت رئیس جمهور و تیم وی را ارزشمند خواند.

وی به ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم اشاره کرد و مسئولیت را نه تنها خدمت‌گزاری بلکه آزمون بزرگ الهی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان قرچک از مسئولان روستاها خواست تا به مسائل حاشیه‌ای نپردازند و صرفا به فکر اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در روستاها باشند.

مرسل‌پور همچنین به رعایت مصالح بیت المال، اشتغالزایی در روستاها و حمایت از کارآفرینان مباحثی را عنوان کرد.

ضرورت اجرای کارهای ماندگار در سطح روستا

مدیر عالی اجرایی شهرستان قرچک توجه به برنامه‌های عمرانی و هدفمند بودن آن و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی را در سطح روستاها خواستار شد و افزود: دهیاران سعی کنند به دنبال اجرای کارهای ماندگار باشند.

وی از مدیران روستایی خواست طرحی کارشناسی شده را برای انگیزه سکونت در روستاها ارائه دهند.

فرماندار قرچک همچنین لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت را مورد تأکید قرار داد و از دهیاران و اعضای شورا خواست از مدیران شهرستانی برای پاسخ به مردم در روستاها دعوت بعمل آورند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز