خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد:

کشف 70 کیلوگرم تریاک در حوالی حسن‌آباد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 70 کیلوگرم تریاک در حوالی حسن‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا به‌ نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی پیرامون باندی به سرکردگی فردی به هویت «ف -د» که در پوشش بار تجاری اقدام به خرید مواد افیونی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان‌های جنوبی کشور کرده و به استان تهران منتقل می‌کند؛ بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: دو اکیپ مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضائی با خودروهای پوششی و نامحسوس به مسیرهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات اطلاعاتی، محور موصوف تحت کنترل و پوشش اطلاعاتی قرار گرفت و سرانجام یک دستگاه خودرو تریلر ایویکو شناسایی شد.

وی بیان کرد: با تعقیب نامحسوس متهم، خودرو مذکور در حوالی «حسن‌آباد» با شگردهای خاص پلیسی متوقف و در بازرسی از خودرو در مجموع 70 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

ناظری خاطرنشان کرد: این استان برای قاچاقچیان ناامن است و پلیس این استان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

کد خبر : ۳۸۶۶۹۰