خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا انجام شد

دیدگاه اصحاب رسانه شهرستان ری درباره انتخابات

تعدادی از اصحاب رسانه شهرستان ری نظرات خود را درباره اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات تشریح کردند.

تعدادی از اصحاب رسانه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران نظرات خود را درباره اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات تشریح کردند.

مرتضی فغانی، کارشناس مسایل اقتصادی و مدیر مسول نشریه آوای ری در حاشیه حضور در یکی از شعب اخذ رای با اعلام این مطلب به خبرنگار ماگفت: اصلاح ساختار اقتصاد ایران و حمایت از تولید و نیروی انسانی مهم‌ترین وظیفه مجلس آینده است.

وی اظهار کرد: نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی باید با اصلاح نظام پولی و بانکی، گمرکی و تصویب قوانین صریح حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن ایجاد اشتغال مولد، برای پیشرفت توام با عدالت در کشور ریل‌گذاری کنند.

وی افزود: اقتصاد ایران در حال حاضر ساختار مناسبی ندارد و در بسیاری از بخش‌ها به رغم داشتن مزیت نسبی مانند ذخایر غنی نفت و گاز، آثار گردشگری، تنوع آب و هوایی، هشت میلیون نیروی تحصیل کرده و... به دلیل واردات بی‌رویه قاچاق و خام فروشی با بحران‌ها و مشکلات متعددی در این حوزه مواجه هستیم.

فغانی قانون‌گذاری و نظارت را وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: پیگیری مجلس برای ایجاد شبکه جامع اطلاعاتی برای شفافیت در حوزه اقتصاد موجب می‌شود تا دیگر شاهد فرار مالیاتی و قاچاق گسترده کالا که فقط در پوشاک حدود سالانه 4 میلیارد دلار و در مورد دیگر امسال 700 دستگاه خودرو پورشه بوده نباشیم.

وی با اشاره به برگزای دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشارکت مردم در این عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز نشان دهنده عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده و کشور را در مقابل همه توطئه‌ها بیمه می‌کند.

مصطفی علی‌اکبری، مسئول بسیج رسانه شهرستان ری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما حضور مردم در انتخابات امروز را ستود و گفت: مردم میهن اسلامی همواره به ندای رهبری لبیک گفته و با درک مسایل و شرایط، حمایت خود را از نظام اعلام می کنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده، خاری در چشم دشمنان است.

کد خبر : ۳۵۰۶۵۷