خبرگزاری کار ایران

دعوت بخشدار قلعه‌نو از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند

بخشدار قلعه‌نو با صدور پیامی به مناسبت برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم را به شرکت پرشور در این دو انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، در پیام ایمان قربانی آمده است: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و سبب تحکیم پایه‌های انقلاب است.

بخشدار قلعه نو در پیام خود ادامه داده است: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسالمی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی پیوسته باحضور مشارکتی  آگاهانه، خدمتگزاران این نظام مقدس را با رای خود بر گزیده‌اند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات بخش قلعه نو تاکید کرده است: اینک  که در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، کلیه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان ری و بخش قلعه نو همگام با سایر نقاط میهن اسلامی در تلاشند تا با فراهم ساختن بسترهای لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم، زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران عزیز باشند.

قربانی در پایان پیام خود ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت پرشور در این دو انتخابات اظهار امیدواری کرده است مردم میهن اسلامی با انتخابی آگاهانه در سال همدلی و همزبانی، گام دیگری در راه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات  نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافزایند.

کد خبر : ۳۵۰۲۹۶