خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

دیدار بخشدار و مدیران شهر کهریزک با خانواده معظم شهدا

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخشدار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کهریزک با خانواده معظم شهیدان رضا مومنی، عبدالرضا هادی‌نژاد و رضا عبدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بخشدار کهریزک در حاشیه این دیدارهای جداگانه به خبرنگار ایلنا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از وظایف مسئولان است.چرا که امنیت امروز ما مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

سید ناصر موسوی تاکید کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا کوچک‌ترین خدمتی است که ما می‌توانیم در قبال خدمات والای آنان انجام دهیم.

رامین عربی، شهردار کهریزک گفت: دلجوئی و سرکشی از خانواده معظم  شهدا و ایثارگران مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاری است که باید به صورت فرهنگ نهادینه شود و در جامعه اسلامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسعه و گسترش یابد.

وی افزود: شنیدن خاطرات و سجایای اخلاقی شهیدان والامقام از زبان مادران شهدا که روزی از سرمایه ارزشمند وجودی خود گذشتند و جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام فدا کردند می‌تواند روحیه بخش و تأثیرگذار در روند امور و تلاش در ارائه خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد.

گفتنی‌است در این دیدارها، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و فرماندهان سپاه حضرت روح الله باقرشهر نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۳۴۶۳۴۸