خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران:

گلباران مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ری

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۰۴

فرماندار ویژه شهر ری در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر این شهرستان پرداخت.

هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهر ری و معاون استاندار، تهران دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر، ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام مبارک و تشکر از زحمات بی‌دریغ خبرنگاران، گفت: خبرنگاران یکی از ارکان دموکراسی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا شهرستان ری، وی افزود: ما از نقد سازنده و علمی همراه با کارشناسی استقبال می‌کنیم اگر چه بین نقد سازنده و تخریبی فاصله اندک است.

جمالی پور با اشاره به برنامه های دهه ی فجر و دعوت از همگان برای حضور در این مراسم گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم جزء برنامه های اجرایی است که همه باید حضور داشته باشن و امید است که امسال راهپیمایی با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

وی با توجه به سایر برنامه ها ادامه داد: با همکاری هوا نیرو، مسیر راهپیمایی گلباران خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگ و جنگ برای مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به مسؤولیت خبرنگاران در پیشرفت کشور عنوان کرد: در سال جاری با توجه به اقتصاد کشور در اکثر بخش‌های مورد نیاز مردم پروژه تعریف شده است.

جمالی‌پور با اشاره به هزینه‌های پروژه ها در یک سال گذشته گفت: امسال با وجود تمام مشکلات اقتصادی حدود ۲۵۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان هزینه ۷۹ پروژه عمرانی در شهرستان ری شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی ایام دهه فجر در شهر ری، گفت: از میان تمامی پروژه‌ها اعتبارات قابل توجهی برای ۱۰ پروژه صرف شده است که یکی از این ۱۰ پروژه جاده حسن‌آباد است این جاده از جاده‌های خطرساز بود که با همکاری وزارت راه و ترابری چهار بانده شده و در روز ۱۹ بهمن ماه با حضور وزیر راه و ترابری افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه جاده امین آباد که دو بانده بود بخش عظیمی از آن چهار بانده و مشکل آن برطرف شده و در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به وجود مشکلات اعتباری سال جاری افزود: همچنین چندین مدرسه، و پل غیر هم‌سطح ۶۰ متری شورآباد و مرکز بهزیستی خیابان فدائیان اسلام از جمله پروژه‌های مهم دیگری است که با حضور استاندار تهران افتتاح خواهد شد.

جمالی‌پور با اشاره به برنامه‌های دهه فجر فرمانداری شهر ری عنوان کرد: ستاد گرامی‌داشت‌ دهه فجر در بخش‌هایی همچون شهرداری و آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

فرماندار ویژه شهرری افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی متنوعی برای مردم در نظر گرفته شده است در کنار این برنامه‌ها راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت که از همه درخواست شده تا اطلاع رسانی شود که راهپیمایی پرشورتر از سال‌های گذشته باشد، با هماهنگی هوانیرو مسیر راهپیمایی نیز گل باران خواهد شد.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بحثمذاکرات هسته‌ای هستیم، امیدواریم که با حضورر مردم اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده شده و سبب نرمش طرف مقابل شود.

جمالی پور در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای روستاها بیان کرد: ما هرچه بتوانیم در روستا ها رفاه را تامین کنیم به صیانت از شهر کمک کرده ایم و باید در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر تلاش کنیم.

وی با توجه به تولید آلاینده ها و ایجاد مشکل برای شهروندان شهرری و اینکه آلاینده یک امر سیار است و بیشترین آلایندگی در استان تهران متعلق به شهرستان ری است، بیان کرد: تا به حال ۲۰ مرکز از مراکزی که تولید آلاینده می کنند پلمپ شده است و در دستور کار است تا سایر این مراکز شناسایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز