خبرگزاری کار ایران

آغاز بخه‌کار ورزش اسکی در ورامین

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۶۴

با آغاز بکار هیات اسکی شهرستان ورامین، زمینه برای کشف استعدادهای این رشته در منطقه مهیا شد.

بعد از انتصاب یونس خلیلی، به‌عنوان مسوول هیات اسکی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، برنامه ها از سوی این مربی کاربلد تدوین و به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا، وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: اسکی یکی از پرهزینه ترین ورزش‌های کشورمان است که در صورت مدیریت صحیح می‌توان با بهره وری از زمان، مکان و امکانات، شرایط را برای استفاده تمامی قشرهای علاقه مند مهیا کرد.

خلیلی ادامه داد: درحال حاضر این رشته مهیج در منطقه پایه ریزی شده و با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده در نظر است اقدام به گسترش آن کنیم و با فعال کردن اسکی که مقرر شده در پیست های آبعلی، شمشک و دربندسر برگزار شود، قهرمانان ارزنده ای را درآینده به ورزش کشور معرفی کنیم.

رییس هیات اسکی ورامین افزود: آموزش و استعدادیابی در کنار برنامه های تفریحی، از مهم‌ترین راهبردهای در دست اقدامی خواهد بود که در اولین فرصت و با ایجاد شرایط به آن خواهیم پرداخت.

او گفت: طبق هماهنگی های به‌عمل آمده با مناطق برف خیز و دارای پیست های اسکی، مقرر شده در روزهای تعطیل که بسیاری از افراد شرایط حضور برای آموزش را دارا هستند با تخفیف های ویژه امکان استفاده را داشته باشند.

خلیلی اظهار داشت: حضور در پیست، طبق هماهنگی های صورت گرفته به صورت رایگان است و وسیله رفت و آمد نیز برای روزهای معین در نظر گرفته خواهد شد تا خانواده ها و علاقه مندان هیچگونه دغدغه ای برای شرکت در برنامه های این هیات نداشته باشند.

رییس هیات در پایان خاطرنشان ساخت: هم اکنون پیست های آبعلی، شمشک و دربندسر مهیای پذیرش ورزشکاران ورامین است که در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر، افراد می‌توانند با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اقدام به حضور در این ورزش مفرح و پرنشاط داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز