خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای اداری شهرستان ری برگزار شد

کد خبر : ۲۲۹۲۰۷

جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور امام جمعه و روسای ادارات این شهرستان عصر روزگذشته در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور امام جمعه و روسای ادارات این شهرستان عصر روزگذشته در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، هدایت اله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه ضمن تقدیر از فرماندهان بسیجی شهرستان ری به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بسیج به تشریح اهداف تشکیل این شجره طیبه از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: انسجام، همدلی قوای سه گانه و نیز تمامی ارگانهاهای انقلابی اعم ازسپاه، بسیج و نیروی انتظامی در پیشبرد امور مردم و کمک به دولت در رفع معظلات کشور ستودنی است و قطعا در اعتماد آفرین بین مردم و نظام بسیارموثر می‌باشد.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای و موفقیت دولت در اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در انرژی صلح امیز هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب در این یکسال در فرصت‌های مختلف از برنامه و اقدامات دولت حمایت کردند حمایت ایشان در مباحثهسته‌ای از تیم مذاکره کننده ویژه بوده است تا جایی که ایشان اعضای تیم هسته‌ای با تعبیر فرزندان نظام نام بردند لذا این فرمایش مقام معظم رهبری باید نصب العین همه علاقمندان به انقلاب و نظام بشود و موجبات انسجام ملی و همدلی و یکپارچگی را در کشور فراهم کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری تصریح کرد: ما باید به نقاط مشترک و مثبت توجه کنیم و از منفی بافی‌های دشمن شادکن پرهیز نمایم، دشمنان همیشه در کمین هستند از طریق نیروهای داخلی منافعشان را تامین کنند لذا سعی می‌کنند با اختلاف افکنی در داخل جلو پیشرفت‌های کشور ما را بگیرند متاسفانه در سالهای اخیر دشمنان در این زمینه تا حدودی موفق عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، خواستار توجه ادارت و دستگاههای اجرایی شهرستان ری به مقوله پژوهش شد و گفت: تحقیق، بررسی و پژوهش در فعالیت‌ها به برنامه ریزی صحیح و نتیجه مطلوب در عملکرد کمک شایانی می‌نماید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه شهرری نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش روسای ادارات شهرستان بر تداوم بیش از پیش خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

عباسعلی سعیدیان، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در گزارشی به اهم اقدامات و فعالیتهای دستگاههی اجرایی این شهرستان در سه ماهه اخیر پرداخت.

همچنین براساس اعلام وی، آقایان صابری، تحویلی و لامعی به ترتیب به عنوان بخشدار فشافویه، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری و رییس اداره ثبت اسناد و املاک بخش کهریزک منصوب شده‌اند.

گفتنی است در این جلسه که با تجلیل از روسای اداراتی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده بودند، همراه بود، تعدادی از روسای ادارات شهرستان ری به بیان اهم فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود پرداختند.

همچنین در این جلسه دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان، عزیزاله افضلی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و شوکتی، رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ری و سعید استادفرج، شهردار باقرشهر به عنوان مدیران نمونه شهرستان معرفی که با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز