خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین:

تلاش کردیم تا حس زیبایی را بین مردم ورامین ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۱۶

مجید بذرافشان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همت هیئات ورزشی، تلاش پرسنل اداره، برنامه‌ریزی خوب مدیران اماکن ورزشی، کمک و یاری مسئولان ارشد شهرستان به‌ویژه امام جمعه، نماینده، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و کمک‌های راهبردی اتاق فکر اداره ورزش، شرایط خوبی در یک سال گذشته به ورزش ورامین حاکم شده است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: در حوزه اداری با راه‌اندازی و تقویت واحدهای مختلف سازمانی و تعدیل نیرو و مدیریت مالی صحیح و شفاف، اداره ورزش ورامین دارای مدیریتی فعال است و شورای ورزش شهرستان هم جهت سیاست‌گذاری کلی به ریاست فرماندار عزیزمان تشکیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین ادامه داد: در حوزه سخت افزار و فضای ورزشی با اینکه از سرانه بسیار پایینی(حدود ۲۰ سانتی‌متر برای هر نفر) برخوردار هستیم و بعضاً فضاهای ورزشی ما فرسوده هم شده است اما با مدیریتی صحیح و توزیع عادلانه سرانه ورزشی سعی شده همه هیئت‌ها به حرکت پویا درآمده و دستاوردهای خوبی هم داشته‌ایم. یک استادیوم ورزشی ۵ هزار نفره، یک زمین چمن مصنوعی استاندارد و یک سالن ورزشی هم در پارک ۱۵ خرداد در دست ساخت داریم و در حال حاضر پنج باشگاه خصوصی هم در حال طی مراحل گرفتن مجوز هستند.

بذرافشان بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ورامین ۲۰ درصد افزایش داشته که در ۴۱ هیئت ورزشی و حدود یکصد باشگاه خصوصی و دولتی فعالیت انجام می‌دهند. در این حوزه شهرستان ورامین چهار تیم لیگ برتری در رشته‌های والیبال آقایان، تکواندو و هاکی اسکیت بانوان و والیبال نوجوانان دارد که هر چهار تیم از قهرمانان ایران و آسیا هستند و در نظر داریم در رشته‌های کشتی و فوتسال هم درسطح اول کشور تیم‌داری کنیم. ضمن اینکه حدود ۳۰۰ ورزشکار هم در رشته‌های انفرادی مانند ورزش‌های رزمی، اتومبیل‌رانی، تیراندازی، بوکس، کاراته، پرورش اندام، پاورلیفتینگ، کونگ فو و … جزو قهرمانان کشور و بین‌المللی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی هم ورامین هفت نماینده داشت که چهار نفر آن‌ها در قالب تیم ملی والیبال مدال طلا گرفتند. دو طلایی هم در قالب تیم ملی تکواندو آقایان از تیم شهرداری ورامین بودند و در تکواندوی بانوان هم صاحب مدال نقره شدیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: سیاست‌گذاری دیگر ما در ورزش قهرمانی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف است که در نیمه اول امسال ورامین میزبان لیگ بر‌تر دوچرخه‌سواری کشور هاپکیدو قهرمانی کشور، تفنگ بادی قهرمانی کشور و مسابقات اسپورتینگ(شبه شکار) کشور بوده است. ما اعتقاد داریم در حوزه ورزش قهرمانی با توجه به این امکانات محدود شهرستان ورامین از تعدادی استان‌های کشور هم درخشان‌تر عمل کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش همگانی در یک سال گذشته رشد چشمگیری را در سطح شهرستان داشته‌ایم، در حال حاضر ۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی در ورامین داریم و از ۲۵ رشته زیر مجموعه ورزش همگانی ۱۴ رشته آن در شهرستان ورامین فعال است و حدود ۲۰ هزار نفر زیر مجموعه دارد. تمام سعی اداره ورزش بر این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورزش همگانی بین خانواده‌ها نهادینه شده و در سبد خانوار‌ها قرار گیرد.

بذرافشان گفت: در حوزه جوانان ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست محسن خوانساری فرماندار شهرستان تشکیل شده و امسال دو جلسه رسمی با حضور کلیه اعضاء یک جلسه فرعی با مسئولان امور جوانان در ادارات عضو ستاد برگزار کرده و در هفته تربیت بدنی هم نشست فرهنگی فرماندار و اینجانب با جوانان نخبه شهرستان برگزار شد که دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تصریح کرد: به هر جهت در ورزش ورامین طی ۱۵ ماه اخیر که بنده افتخار خادمی جامعه بزرگ ورزشکاران را پیدا کرده‌ام، تمام سعی و تلاش بر این بوده که بتوانیم در دولت جدید با تدبیر، روح امید و بالندگی را در بین آحاد مردم زنده کرده و با فراگیر کردن ورزش، حس زیبایی از زندگی را در بین مردم خوب ولایت‌مدار ورامین ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنم که یکی از برنامه‌های مهم اداره ورزش در سال جاری تربیت حداقل ۲ هزار سفیر سلامت از بین نونهالان ورزشکار است که مانند همیاران پلیس، همیار ورزش بوده و با تبلیغ ورزش در بین خانواده‌ها مجری اهداف اداره باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز