خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال ۹۳؛

۱۲۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان پردیسی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۴۹

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس طی سه ماهه نخست امسال همچون گذشته بهار پر کاری را سپری کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از شمالشرق استان تهران بنقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، این مجموعه خدوم ضمن حفظ آمادگی دائم خود برای انجام واکنش‌های سریع نسبت به حوادثمختلف و ارائه بالا‌ترین کیفیت خدمات ایمنی به شهروندان در خصوص اجرای ۱۲۲ ماموریت امدادی نیز اقدام کرد.
در حال حاضر بخشی از محدوده خدماتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در نواحی کارگاهی ارائه می‌شود از این رو طی سه ماهه نخست امسال ۱۹ حریق در این نواحی روی داد که با حضور به موقع آتشنشانان به جلوگیری از توسعه ابعاد حادثه انجامید.
همچنین در بازه زمانی یاد شده ۱۶ مورد حریق ضایعات و نخاله‌ها روی داد که به سرعت از سوی آتش نشانان شهرداری پردیس برطرف شد.
هرچند برغم دیگر شهرهای شمال شرق استان تهران که توسعه خود را در مسیر محورهای اصلی و ترانزیتی رقم زده‌اند، محور درون شهری پردیس از تداخل مستقیم با راه‌هایی از این دست در امان است اما با این حال واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس بخشی عمده‌ای از ماموریت‌های خود را در چنین مسیرهایی اجرایی می‌کند.
در همین راستا در بهار امسال خدمات آتش نشانان پردیس به حادثه دیدگان در ۳۱ سانحه رانندگی ارائه شد؛ همچنین خدمات واحد مذکور در خصوص آب گرفتگی معابر نیز طی هشت ماموریت صورت اجرایی به خود گرفت.
علاوه بر این، حوادثدیگری در زمینه‌هایی نظیر آسانسور، مار و حیوانات، نشت گاز، محبوس شدن و فضای سبز نیز رخ داد که هریک بلافاصله با واکنش به موقع واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس همراه شد.
عملکرد واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس علاوه بر ماموریت‌های ۱۲۲ گانه در دیگر سرفصل‌های خدماتی شامل آموزش، بازدید و بررسی علل حریق نیز ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز