خبرگزاری کار ایران

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:

در چند روز آتی مشکلات و موانع تبدیل و نوسازی تاکسی‌های فرسوده کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۹۷

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از کاهش مشکلات و موانع در تبدیل و نوسازی تاکسی‌های فرسوده با همکاری دستگاه‌های مربوطه در چند روز آینده خبر داد.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از کاهش مشکلات و موانع در تبدیل و نوسازی تاکسی های فرسوده با همکاری دستگاه‌های مربوطه در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کورش عابدینی سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در جلسه ای که با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برگزار گردید، همکاری فی ما بین در جهت کاهش مشکلات و موانع موجود در اجرای فرآیند تبدیل و نوسازی تاکسی های فرسوده انجام خواهد پذیرفت.
وی اظهار داشت: در این جلسه مهندس فیض بخش، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، اعلام هر گونه همکاری برای تسهیل و تسریع در تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده انجام خواهد شد و رسیدگی به درخواستها با جدیت پیگیری می‌شود.
کورش عابدینی در ادامه بیان کرد: یکی از موارد بسیار مهم، وضعیت بانک‌های عامل در خصوص پرداخت وام خودرو است، که امیدواریم مدیر عامل بانکها، در این رابطه با تخصیص اعتبارات همکاری لازم را انجام دهند.
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در انتها اذعان داشت: امیدواریم مدیران خودرو ساز هم در جهت تثبیت قیمت خودروی جایگزین و واگذاری آن به متقاضیان در کاهش این مشکل و تسریع در روند نوسازی این ناوگان، ما را یاری کنند.
در حاشیه این نشست موضوعات دیگری همچون سوخت آژانس‌های تاکسی تلفنی، وانت بارها و نوسازی وانت های فرسوده نیز مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز