خبرگزاری کار ایران

مشکلات امنیتی شهر جدید پرند بررسی شد

کد خبر : ۱۶۹۱۳۷

فرماندار و مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی شهرستان رباط کریم به صورت میدانی از نقاط مختلف شهر جدید پرند بازدید کردند.

فرماندار و مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی شهرستان رباط کریم به صورت میدانی از نقاط مختلف شهرجدید پرند بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، بیژن سلیمان‌پور فرماندار رباط کریم به همراه دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، پلیس راه، رئیس اداره اطلاعات و معاون سیاسی فرمانداری رباط کریم پس از بازدید از شهر جدید پرند، در جلسه‌ای با حضو شهرداری و شورای اسلامی پرند مشکلات امنیتی و نیازهای انتظامی این شهر را بررسی کردند.

فرماندار رباط کریم در این خصوص گفت: شهر جدید پرند به دلیل احداثنزدیک به صد هزار واحد مسکن مهر و دور نمای جمعیت هفتصد هزار نفری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین نیازهای پرند، زیرساخت‌ها و امکانات امنیتی و انتظامی است که مورد مطالبه مردم و شهروندان خوب این شهر است.

سلیمان‌پور با بیان اینکه پیگیری‌های متعددی در این خصوص توسط فرمانداری صورت گرفته است، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده، احداثسه کلانتری و مرکز حوزه مقاومت بسیج سال گذشته در پرند به پایان رسید که هم اکنون در مرحله تجهیز قرار دارند و به زودی به بهره برداری می‌رسند.

رئیس شورای تامین شهرستان رباط کریم اضافه کرد: امروز به همراه روسای دستگاههای قضایی و انتظامی و امینتی شهرستان پس از بازدید از نقاط مختلف شهر پرند، در جلسه‌ای که در شهرداری پرند برگزار شد، نیاز‌ها و مشکلات امنیتی شهر بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرجدید پرند نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است و رفع مشکلات و مسایل این شهر بدون نگاه ملی ممکن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز