خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین:

انتظارات از ورزش ورامین بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۹۸

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از بالا رفتن انتظارات از ورزش وارمین خبر داد و گفت: با توجه به کسب عنوانهای مختلف در سطح کشور توسط ورزشکاران ورامین، انتظارات از اداره ورزش نسبت به گذشته بیشتر شده است.

مجید بذرافشان در نخستین جلسه با پرسنل اداره به بیان دیدگاه‌ها برای سال ۹۳ پرداخت و اظهار داشت: امیدوارم سالی پربرکت برای پرسنل اداره ورزش و تمامی جامعه ورزش باشد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: با توجه به عملکرد خوب اداره ورزش و جوانان در نیمه دوم سال ۹۲ و همچنین بدست آوردن دست آوردهای خوب مانند قهرمانی والیبال، قهرمانی تکواندو، نایب قهرمانی تیم اسکیت هاکی بانوان در کشور و بدست آوردن مقام‌های بسیار در رشته‌های انفرادی باعثشده است انتظار‌ها از اداره ورزش افزایش یابد.

وی در ادامه بیان داشت: باید پرسنل اداره ورزش و جوانان در سال ۹۳ با تمام توان و قدرت ورزش را با نشاط و شور به جریان در آورند.

گفتنی است، در پایان این جلسه رئیس اداره ورزش در سه بخش تاکید کرد که به شرح زیر است:

۱ – تهیه ساختار کلی ورزش و ارائه آن به هیئت‌های ورزشی برای انجام کارهای خود در این ساختار

۲ – انجام منطم بازرسی از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی

۳ – فعال کردن پایگاه بسیج اداره ورزش و جوانان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز