خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی استاندار تهران؛

مراسم معارفه فرماندار جدید قرچک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۸

مراسم معارفه علی صادقی فرماندار جدید شهرستان قرچک با حضور شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران برگزار شد.

مراسم معارفه علی صادقی فرماندار جدید شهرستان قرچک و تودیع رضا ریاحی فرماندار سابق با حضور شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، مسئولان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از زحمات رضا ریاحی در طول زمان تصدی وی در فرمانداری قدردانی بعمل آمد و علی صادقی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان معرفی شد.

گفتنی صادقی طی حکمی از سوی سید حسین هاشمی استاندار تهران به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک منصوب شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی بوده واز جمله سوابق او می توان به فرمانداری شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان، بخشدار بزینه رود، بخشدار زنجانرود، مشاور شورای اسلامی شهر تهران، مدیر برنامه ریزی شوای اسلامی شهر تهران و… اشاره کرد.

در حکم انتصاب وی اینچنین آمده است:

جناب آقای علی صادقی

سلام علیکم؛

نظر به تجارب و سوابق جنابعالی و با عنایت به هماهنگی حاصله با وزارت کشور بموجب این ابلاغ به سمت فرمانداری شهرستان قرچک منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمت تان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و مؤید باشید.

سید حسین هاشمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز