خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی استاندار ایران در حرم امام(ره):

با توجه به اندیشه های امام(ره)، استاندارد در همه عرصه های زندگی تحقق پیدا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۴

اندیشه های حضرت امام(ره) در مجموع برای همه مردم ایران و حتی برای همه مردم دنیا می تواند در زندگی فردی و اجتماعی مؤثر باشد / اگر به تمام فرمایشات و توصیه های امام خمینی(ره) گوش دهیم، قطعا آن کیفیتی که در زندگی خودمان انتظار داریم حاصل خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: آموزه های امام خمینی(ره) غیر از مباحثمرتبط با حوزه های اعتقادی اسلام و تشیع، برای بحثسلامت نفس، رعایت اخلاق، وجدان کاری و… نیز هست و اگر همین ها رعایت شود، مطمئن باشید استاندارد در همه عرصه های زندگی و نه فقط بحثکالاها پیاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه مجازی آستان، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندار ایران در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان ملی استاندارد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و زیارت حرم امام خمینی(ره)، در خصوص نفوذ اندیشه امام خمینی(ره) در میان مردم، اظهار داشت: اندیشه های حضرت امام(ره) در مجموع برای همه مردم ایران و حتی برای همه مردم دنیا می تواند در زندگی فردی و اجتماعی مؤثر باشد.

وی افزود: اگر به تمام فرمایشات و توصیه های امام خمینی(ره) گوش دهیم، قطعا آن کیفیتی که در زندگی خودمان انتظار داریم حاصل خواهد شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد در پایان گفت: آموزه های امام خمینی(ره) غیر از مباحثمرتبط با حوزه های اعتقادی اسلام و تشیع، برای بحثسلامت نفس، رعایت اخلاق، وجدان کاری و… نیز هست و اگر همین ها رعایت شود، مطمئن باشید استاندارد در همه عرصه های زندگی و نه فقط بحثکالاها پیاده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز