خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار؛

دفتر شورای اسلامی شهرستان قرچک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۹

دفتر شورای اسلامی شهرستان قرچک همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان قرچک و مسئولان منطقه افتتاح شد.

ایلنا: مراسم افتتاح دفتر شورای اسلامی شهرستان قرچک صبح امروز با حضور رضا ریاحی فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، محمد زمانی افشار رئیس شورای اسلامی شهرستان، اعضای شوراهای شهر و روستا، دهیاران و برخی مسئولان افتتاح شد.

به گزارش " ایلنا " فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با تبریک دهه فجر، شوراها را نهادی ارزشمند در کشور خواند و تأکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی چه در شهر و چه در روستا باید از فرصتی که برای خدمت رسانی به مردم در اختیار آنها گذاشته شده نهایت استفاده را ببرند و طی مدت فعالیت خود آثار ماندگاری در ذهن مردم به یادگار بگذارند. مسئولان باید به میزها و صندلی ها دل نبنند و فقط به خدمتگزاری صادقانه بیندیشند زیرا امانت سنگینی بر دوش آنهاست.

" رضا ریاحی " ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دفتر شورای اسلامی شهرستان افزود: به طور حتم افتتاح این دفتر اقدامی در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم فهیم، شهیدپرور و ولایی شهرستان است و ما نیز از تمامی افرادی که در این راستا تلاش کرده اند، قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح این دفتر به منظور هماهنگی بین شوراهای نقاط شهری و روستایی منطقه شروع بکار خواهد کرد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یادآور شد: عمران و آبادانی شهرستان قرچک منوط به همکاری و همدلی تمام مسئولان به خصوص اعضای شورای اسلامی با سایر ادارات و ارگانهاست. به طور حتم همکاری این نهاد با سایر ادارات شهرستان، خشنودی مردم قرچک را در پی دارد و موجب بهره مندی آنان از خدمات بیشتر خواهد شد.

رفع مشکلات روستاییان در اولویت باشد

" ریاحی " از اعضای شورای شهرستان خواست تا رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص روستاییان را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم با خدمات مطلوب در شهرها و روستاها شاهد افتتاح شهر و شهرداری جدید در شهرستان قرچک باشیم، افزود: هر شهری یک سنبل دارد و سنب و نماد قرچک نیز حرم شهدای گمنام و مصلای نماز جمعه است، امیدواریم با واگذاری زمین از سوی شورا به زودی شاهد ساخت مصلای نماز جمعه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک نیز ضمن تشکر از مسئولان ارشد منطقه، از تمام مدیران ادارات خواست تا نهایت همکاری را با شوراهای مختلف سطح شهرستان داشته باشند تا نهایتا به رضایت مردم منجر شود.

امام جمعه قرچک نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به رهبری داهیانه امام راحل و با پیروی از قرآن و عترت به پیروزی رسید. این انقلاب نشانه تبلور اندیشه های ناب محمدی و حکومت حضرت علی(ع) است که روزی باید این پرچم عزتمند به دست مبارک حضرت مهدی(عج) داده شود.

شوراها از پیشنهادات مردم غفلت نورزند

حجت الاسلام اسماعیلی به جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اشاره کرد و این نهادها را بهترین نهادهای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و یادآورشد: دیدگاههای مردم نسبت به دیدگاههای خود اعضای شورا مهمتر و اساسی تر است. کسانیکه نمایندگان مردم هستند به هیچ وجه نباید از پیشنهادات مردم غفلت ورزند.

گفتنی است دفتر شورای اسلامی شهرستان قرچک در ساختمان شماره ۲ شهرداری، روبروی مسجد جامع افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز