خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

رشد و ترقی سرانه‌های شهر مستلزم جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۱

رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به بیان عملکرد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نسیم شهر پرداخت.

ایلنا: حجت سلیمان‌نژاد رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهربرنامه‌های شورای شهر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به بیان عملکرد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نسیم شهر پرداخت.

وی تعامل شورای اسلامی شهر و شهردار نسیم شهر را حائز اهمیت دانست و همکاری نماینده مردم شریف شهرستان بهارستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهارستان و بخشدار بوستان و دیگر مسئولین را بسیار سازنده اعلام کرد.

سلیمان‌نژاد ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک نسیم شهر و قرار گرفتن در محدوده آزاد راه تهران – ساوه، پایانه استان تهران، جاده شهریار و همجواری با فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره)، انجام پروژه‌های عمرانی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، زیبا سازی و آموزشی را راه برون رفت از مشکلات موجود نسیم شهر یاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهر برنامه ریزی جهت آینده فرهنگی کودکان شهر و حرکت در مسیر شورعاشورایی و ولایت را از دیگر اهداف اعضای شورای اسلامی شهر خواند که می‌توان با تعامل مثبت و سازنده آینده‌ای روشن و درخشان نسیم شهر ترسیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود رشد و ترقی سرانه‌های بهداشتی، ورزشی و فرهنگی شهر را مستلزم جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی خواندو اعلام کرد: با توجه به نیازهای فراوان شهر، بودجه ۲۴ میلیاردی سال ۱۳۹۳ نیز تامین کننده نیازهای فوق نخواهد بود لذا لزوم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در این برهه زمانی ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهر در پایان صحبت‌های خود مساعدت در ساخت و تکمیل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) را از دیگر اولویت‌های شورای اسلامی شهر برشمردوافزود: با اتمام این پروژه یزرگ فرهنگی، می‌توان شاهد تغییرات بسیار مثبت و تاثیرگذار در بخش بوستان نسیم شهر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز