خبرگزاری کار ایران

ستاد دهه فجر در آموزش و پرورش قرچک تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۷

با توجه به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نمودن ارزش‌های انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام، امسال باید تلاش نماییم تا برنامه‌های دهه فجر با صلابت و شکوه بیشتری برگزار شود.

به منظور برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر؛ اولین جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.
به گزارش ایلنا، هوشنگ کولیوند مدیرآموزش وپرورش قرچک دراین جلسه با تبریک ماه ربیع الاول گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا یکبار دیگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم و عوامل پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان عزیز و آینده سازان کشورمان بازگو نماییم و این یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.
وی افزود: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نمودن ارزش‌های انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام، امسال باید تلاش نماییم تا برنامه‌های دهه فجر با صلابت و شکوه بیشتری برگزار شود.
کولیوند افزود: حضورباشکوه وحماسی مردم، فرهنگیان ودانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر نشان دادن پایبندی این افراد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، انقلاب را بیمه وموجب دلسردی ونابودی دشمنان خواهدبود.
وی ادامه داد: به منظور بانشاط کردن فضاهای آموزشی لازم است مدیران از هم اکنون برنامه ریزیهای لازم را به عمل آورده و با مشارکت دانش آموزان برنامه‌های متنوعی را به اجرا در آورند.
در ادامه جلسه اعضای شورای معاونین این اداره برنامه‌های پیشنهادی خود را به منظور باشکوه‌تر برگزار نمودن دهه مبارک فجر بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز