خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان پاکدشت:

شهدا نشان عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۸

فرماندار پاکدشت دیدار با خانواده معزز شهدا را به عنوان یک توفیق و وظیفه دانست و گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات دراین نظام الهی تکریم و ارج نهادن به مقام ایثارگری و شهادت است.

در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت با خانواده های معظم شهیدان حسن، ولی الله و وحید قمی و خانواده شهید معظم داوود لرنی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدارها قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت گفت: شهدا نشان عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

فرماندار پاکدشت، خانواده شهدا را در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا عزیزترین وگرانقدر ترین سرمایه ی خود را در راه انقلاب اسلامی اهداء نمودند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان نیز پیشگام هستند و ما افتخار می‌کنیم که در جای جای کشور عزیزمان یاد و خاطره شهیدان زنده است و این ارزش‌ها را نمی‌توان با هیچ متاع دنیوی معاوضه کرد.

وی با اشاره به جایگاه والای خانوادهای معظم شهدا بر ضرورت توجه بیشتر به آنان، تاکید کرد و گفت: باعنایت به اینکه سنت حسنه دیدار با خانواده شهداء توسط رهبر فرزانه و معظم انقلاب و نیز ریاست محترم جمهوری بطور مستمر صورت می‌گیرد باید این رفتار بزرگان سرلوحه همه مسولان و مدیران باشد و فرهنگ تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه نهادینه شود و در عرصه‌های مختلف از نظرات ارزشمند این عزیزان استفاده شود و ما در هر جایگاهی که باشیم، خدمتگزار خانواده‌های مکرم شهیدان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز