خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان پاکدشت:

بنیاد مسکن یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۱

فرماندار شهرستان پاکدشت در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی ویادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

ایلنا: فرماندار شهرستان پاکدشت، بنیاد مسکن را یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش " ایلنا "، " علیرضا قاسمی فرزاد " در دیدارمدیر کل بنیاد مسکن استان تهران با تبریک انتصاب خانی وآرزوی توفیق برای ایشان گفت: موقعیت خاص این شهرستان ازنظر جمعیت و وجود مراکز دامپروری، کشاورزی وگل وگیاه، زمینه بسیار خوبی برای جذب کارگران واشتغال روستائیان می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به تثبیت جمعیت درروستاها و مهاجرت معکوس روستائیان و افق چشم انداز ۱۰ساله طرحهای هادی ورشد جمعیتی متناسب باروند مهاجرتها، بازنگری طرحهای هادی روستایی و افزایش محدوده روستاها ضروری است تا ازساخت وسازهای غیر اصولی وغیر فنی جلوگیری گردد.

وی درخصوص ارائه خدمات مناسب به روستائیان گفت: انتظار می رود بنیاد مسکن تعامل بیشتری با مسئولین شهرستانی داشته باشد تا بتوان خدمات خوب ومناسبی در شان روستائیان ارائه نمود.

غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران نیز با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان تهران همواره در اجرای طرح های عمرانی جز دستگاهای موفق و پیشتاز است، گفت: تهیه و اجرای طرح هادی، سنددار کردن املاک، طرح مقاوم سازی منازل در روستاها، اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از جمله اقدامات عمرانی مهمی هستند که چهره روستاها و شهرها را دگرگون کرده است.

و ی خواستار هماهنگی بیشتر دستگاههای ذیربط در خصوص خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز