خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

خدمت بی منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۸

خدمت بی‌منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از وظایف مهمی است که مسئولان بر عهده دارند و باید همواره در این خصوص دقت لازم را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: خدمت بی‌منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایلنا، رضا ریاحی صبح امروز در حاشیه برنامه ملاقات مردمی با بیان اینکه ملاقات عمومی مسئولان با مردم یکی از کارکردهای مثبت دولت‌ها بوده است، افزود: دیدارهای چهره به چهره با مردم به حل مشکلات آنان شتاب می‌بخشد.
وی با اشاره به اینکه باید با اتحاد و همدلی فضای کاری ادارات برای پیشرفت هرچه بهتر شهرستان قرچک مهیا شود، بیان کرد: خدمت بی‌منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از وظایف مهمی است که مسئولان بر عهده دارند و باید همواره در این خصوص دقت لازم را داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با تأکید بر اینکه باید بررسی و حل مشکلات مردم از اولویت‌های کاری مسئولان باشد، گفت: تمام مدیران این شهرستان باید پس از پیگیری و برطرف کردن موانع و مشکلات مراجعه کنندگان نتیجه اقدامات انجام شده را اعلام کنند.
این مسئول با بیان اینکه خدمت به مردم از سفارش‌های مهم امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: خوشبختانه در طول دوران پر شکوه انقلاب اسلامی همواره شاهد این ارتباط مؤثر بین مردم و مسئولان بوده‌ایم.
گفتنی است در این دیدار به درخواستهای چند تن از مردم که مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح کرده بودند، رسیدگی شد و فرماندار ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه و موارد نیز پس از بررسی و کار‌شناسی برای رسیدگی و اقدامات لازم به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز