خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید قرچک مشغول به کار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۲

با حضور مسئولان شهرستان قرچک و پرسنل شهرداری، شهردار جدید قرچک معرفی و مشغول به کار شد.

با حضور مسئولان شهرستان قرچک و پرسنل شهرداری، شهردار جدید قرچک معرفی و مشغول به کار شد.
به گزارش ایلنا، طی مراسمی سید حجت الله موسوی به عنوان شهردار قرچک معرفی و از زحمات عبدالعلی قاسمپور شهردار سابق این شهر تقدیر و تشکر شد. مراسم معارفه شهردار جدید قرچک صبح امروز با حضور حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، ‏ رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان قرچک، اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و شهرهای همجوار و خانواده معظم شهدا در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد.
نایب مرادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات قاسمپور شهردار سابق این شهر، برای موسوی شهردار جدید آرزوی توفیق نمود و از وی خواست با استفاده از تمام توان و تجربیات خود در راه اعتلای مدیریت شهری این منطقه در تمامی حوزه‌ها کوشا باشد.
امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) به مقام حضرت سیدالشهدا(ع) و پیامهای نهضت حسینی اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: کسانی که خود را بهتر این امام همام تصور می‌کردند به زودی دریافتند که امام حسین(ع) دارای عالیترین منطق، ‏ اصول و اسلوب هستند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی افزود: امیدوارم همگان در تقویت این فرهنگ که امروز در دنیا طرفدار دارد و در رتبه اول پذیرش افکار عمومی است کوشا باشیم.
وی عنوان کرد: دنیای امروز تشنه عزت و حق محوری است و این موارد از جمله خصوصیاتی است که در نهضت حسینی یافت می‌شود.
امام جمعه قرچک با بیان اینکه پذیرش مسئولیت یک فرصت و در عین حال سنگین است، افزود: یکی از نهادهایی که می‌تواند مردم را به نظام خوشبین کند، شهرداری است که با خدمات شایسته موجب رضایتمندی مردم می‌شود و در عین حال با سستی خدمت هم می‌تواند منجر به بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی شود.
وی از معاون عمرانی استاندار خواست تا به این شهرستان نوپا که دارای ظرفیتی بالاست توجه ویژه داشته باشد.
گفتنی است در این مراسم حکم شهردار جدید قرچک که از سوی استاندار تهران صادر شده بود، ‎ قرائت شد.
همچنین لوح‌های سپاسی به منظور قدردانی از شهردار سابق این شهر از سوی فرماندار شهرستان قرچک و اعضای شورای شهر به وی اهدا شد.
یادآور می‌شود موسوی از سال ۱۳۸۰ به مدت چهار سال به عنوان شهردار قرچک مشغول فعالیت بوده و از سال ۸۴ تا سال ۹۲ در شهر گرمدره از توابع استان البرز نیز در سمت شهردار به فعالیت مشغول بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز