خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند:

برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، نوعی ظرفیت‏ سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۵

برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، خود نوعی ظرفیت‏ سازی است که روحیه کار مشارکتی و احترام متقابل هنرمندان و فعالان دیروز و امروز را بهبود می‏ بخشد.

مهدی بهرامی در مراسم تجلیل از شاعران خطه دماوند در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر اظهار داشت: حضور شعرا و به خصوص پیشکسوتان این عرصه، برای فرهنگ و هنر شهرستان دماوند برکت و مایه مباهات است.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: زمانی یک برنامه فرهنگی و هنری خروجی مناسبی داشته و اثرگذار است که پیشکسوتان در کنار جوانان قرار گیرند.

بهرامی خاطرنشان کرد: اگر پیشکسوتان با حوصله هوای جوانان را داشته و از آنان حمایت کنند و در مقابل، جوانان نیز ‌‌نهایت اکرام، احترام و تواضع را نسبت به آنان داشته باشند، آنگاه فرهنگ و هنر شهرستان دماوند سرآمد همه مناطق خواهد شد.

وی گفت: اگر می‌‏ خواهیم فرهنگ و هنر شهرستان دماوند رشد بیشتری داشته باشد، باید در کنار هم قرار گرفته و روحیه مشارکت جمعی داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تأکید کرد: با توجه به بضاعت اندک و کمبود امکانات، اگر کار‌ها با تشریک مساعی و تعامل پیش رود از بازخورد لازم برخوردار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به حضور ۹ ماهه خود در عرصه هنر شهرستان دماوند، افزود: از روز نخست خواستار فعالیت همه هنرمندان و برنامه محوری انجمن‏‌ها شدیم.

بهرامی تصریح کرد: امکانات اداره ارشاد متعلق به هنرمندان است و انتظار داریم انجمن‏‌ها برنامه تدوین کنند تا از آن‌ها حمایت کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، خود نوعی ظرفیت‏سازی است که روحیه کار مشارکتی و احترام متقابل هنرمندان و فعالان دیروز و امروز را بهبود می‌‏بخشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند یادآور شد: تکمیل این فرآیند در جهت توسعه و تعالی فرهنگ شهرستان، با ارتقای روحیه انتقادپذیری ممکن می‌‏شود.

وی ادامه داد: ایده‏های خوب فرهنگی و هنری که مورد استفاده همه بوده و به نفع شهرستان باشد، مورد حمایت قرار می‌‏گیرند.

بهرامی خاطرنشان کرد: در این زمینه از هنرمندان خواستاریم تا با حضور در این نهاد و با همکاری کار‌شناسان به تعریف برنامه‏های مناسب اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در خاتمه خواستار اهمیت‏دادن هر چه بیشتر به جایگاه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در شهرستان دماوند شد و آن را از نقاط ضعف اساسی شهرستان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز