خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان تاکید کرد:

برای عبور از معضلات اجتماعی، فرهنگ باید دراولویت قرارگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۳۵

برخی از معضلات اقتصادی ما ریشه در مشکلات فرهنگ دارد و اگر می خواهیم از این معضلات عبور کنیم باید فرهنگ را اولویت قرار دهیم.

فرماندار شهرستان اصفهان در بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان گفت: با عنایت به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید به این مسئله توجه کرد که برخی از معضلات اقتصادی ما ریشه در مشکلات فرهنگ دارد و اگر می خواهیم از این معضلات عبور کنیم باید فرهنگ را اولویت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فضل الله کفیل، که به همراه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اصفهان از این اداره بازدید کرد، ضمن آشنایی با بخش های مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان، تفکیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان را اتفاقی مبارک دانست و گفت: این ایده طولانی مدت مدیران مختلف این اداره کل بوده است که تا به حال عملی نشده بود و به لطف خدا اکنون محقق شده است.

وی این تفکیک ساختاری را در راستای پاسخگویی بهتر به مردم ایجاد رضایتمندی بیشتر برای اصحاب فرهنگ و هنر بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: باید این مطلب را در نظر گرفت که ۳۰ درصد نقاط شهری اصفهان، مناطق محروم هستند و هر گزارش فاخر و ارزشمندی در این حوزه، مربوط به فعالیت های مناطق مرفه نشین اصفهان خواهد بود.

کفیل، رنامه ریزی برای ایجاد توازن و تعادل در ارائه خدمات فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهرستان اصفهان را خواستار شد و افزود: فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک بسته مصرفی ضروری است که باید از آن حمایت شود.

وی تعامل و هم افزایی میان دستگاه های فرهنگی شهرستان را لازم دانست.

این بازدید با حضور حجت الاسلام و المسلمین قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، صبح امروز ۱۳ مرداد ماه ۹۳ انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز