خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۶۳

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در دیدار جمعی از مدیران بانک های جنوب شرق استان تهران خواستار زمینه سازی و بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی شد.

ایلنا: جمعی از مدیران عامل بانک‌های مهراقتصاد جنوب شرق استان تهران، با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، امام جمعه ورامین در این دیدار بیان داشت: دادن وام و حل کردن مشکلات مردم یک عبادت است و قطعا در پیشگاه الهی دارای اجر ارزشمندی خواهد بود.

محمودی افزود: در دادن وام باید دقت شود که عقود اسلامی رعایت شده و مردم گرفتار وام‌های ربوی نشوند و این امر مستلزم آگاهی به مسائل و احکام معاملات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید زمینه آگاهی و اطلاع مردم از عقود اسلامی و احکام آن را فراهم و زمینه ایجاد بانکداری اسلامی و سالم را بیش از پیش در جامعه مهیا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: بانک‌ها باید در حل مشکلات مردم پیشگام باشند و با وضع قوانین و مقررات مناسب، زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی را فراهم کنند.

مدیران عامل بانک‌های مهر ورامین، قرچک و پاکدشت در این دیدار به تشریح برنامه‌های بانک متبوع خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز