خبرگزاری کار ایران

«۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی» به چاپ چهارم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۹۰

چاپ چهارم کتاب «۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی» با ترجمه و گردآوری فرزاد امامی منتشر شد.

«۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی» دربرگیرنده ۱۲۰ نکته آموزشی عکاسی در قالب ۱۵۲ صفحه با کاغذ گلاسه و رنگی است که به مطالعه‌کننده کمک می‌کند تا با زبانی ساده به آموزه‌هایی که قید شده، دست یابد.

به گزارش ایلنا؛ این کتاب دستاورد تجربیات و مطالعات فرزاد امامی است که تا حدامکان سعی کرده با همراهی متن و عکس، به ذکر نکاتی لازم پیرامون بهبود کیفیت نگاه و پرداخت‌های فنی در عکاسی بپردازد.

در فهرست این کتاب از گزینش ابزار عکس‌برداری تا مهارت‌های اصلی، به‌کارگیری تنظیم‌کننده‌ها، این‌که چه عدسی‌ای را در عکاسی به‌کار بگیریم و نحوه برگزیدن فیلم، به‌کارگیری رنگ‌ها و نور طبیعی و عکاسی چهره و پرتره و… تشریح شده است.

همچنین بخش‌هایی از این کتاب به موضوع‌های ویژه، جلوه‌های ویژه، به‌نمایش گذاشتن عکس‌ها و عکاسی دیجیتال آموزش داده شده است.

فرزاد امامی عضو انجمن عکاسان کانادا(CAPA) و عضو انجمن عکسان ایران، و دارای مجوز تدریس عکاسی از سازمان فنی‌وحرفه‌ای وزارت کار و امور اجتماعی است. او تألیف و ترجمه‌هایی در زمینه عکاسی در مجلات داخلی و خارجی دارد.

کتاب «۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی» با بهای ۲۵ هزار تومان و در ۳۰۰۰ نسخه روانه بازار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز