خبرگزاری کار ایران

جوابیه‌ی فرهنگسرای رسانه به تعطیلی کارگاه شعر در این مکان

کد خبر : ۱۶۱۴۷۲

از صبح پنج شنبه بار‌ها و بار‌ها با تلفن همراه برادرتان - که البته همکار ما در همین سازمان هستند و برپایی این نشست تاکنون با پیگیری ایشان انجام شده - تماس گرفتیم اما پاسخ گو نبودند…

فرهنگسرای رسانه در پاسخ به خبر تعطیلی یک کارگاه شعر در این فرهنگسرا؛ اقدام به انتشار یک جوابیه کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این جوابیه به شرح زیر است:

جناب آقای کاکایی
سلام
کاش، منطق گفت‌و‌گو و برقراری ارتباط به جای تخریب، نامه‌نگاری و جنجال رسانه‌ای می‌نشست و تمرین بردباری و تشخیص سره از ناسره جای خود رابه قضاوت عجولانه و کودکانه می‌داد.

اما ظاهرا حضرتعالی که قبای شاعری برتن کرده‌اید، نه تنها به چهره به چهره شدن و سخن گفتن و رو در ور نشستن و گفت‌و‌گو اعتقادی ندارید، بلکه از قدما و اسلاف خود هم به این اندازه نیاموخته‌اید که با دوستان مروت و با دشمنان مدارا داشته باشید. کاش شاعری تنها حصار امن و برج عاجی فراهم نیاورد که از فراز آن به مردم بنگرید و منطق بی‌منطق خود را بالا‌تر ازآن‌ها نشانید. کاش…

درهرحال به جهت تنویر افکار عمومی به برخی موارد مطروحه در یادداشت‌تان پاسخ می‌دهیم تا قدری ماجرا روشن شود و یک طرفه قاضی رفتنتان و راضی برگشتن، برآفتاب افتد. وگرنه بنای پاسخ نداشتیم و آهسته برکنار چوپرگار از این تهمت‌ها می‌گذشتیم و مثل همیشه زمزمه می‌کردیم:
می‌شنیدم فحش و خرمی راندم رب یسر زیرلب می‌خواندم
هرزمان می‌گفتم از سوز درون اهد قومی انهم لا یعلمون

جناب آقای کاکایی!
رویه برگزاری جلسات هنری در فرهنگ سراهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این گونه است:
۱ - برگزاری نشست توسط فرهنگسرا
۲ - کلاس‌های آموزشی درقالب مدیریت آموزش
۳ - برگزاری جلسات و نشست‌ها توسط کانون‌های ثبت شده
به اخوی جنابعالی اعلام کردیم، با کمال میل حاضریم دریکی ازاین ۳ قالب جلسات شعرتان را برگزارکنیم، حتی با تبلیغ و… اما متاسفانه شما حاضر به پذیرش هیچ یک از مسیر‌ها نشدید و علیرغم اصرار ما برای طی مسیر قانونی جهت برگزاری جلسه، استنکاف کرده و از پذیرش سرباز زدید.
از صبح پنج شنبه بار‌ها و بار‌ها با تلفن همراه برادرتان - که البته همکار ما در همین سازمان هستند و برپایی این نشست تاکنون با پیگیری ایشان انجام شده - تماس گرفتیم اما پاسخ گو نبودند و حتی پیامک دوستان فرهنگ سرای رسانه راکه خواستار گفت‌و‌گو برای برگزاری جلسه بودند، بی‌پاسخ گذاشتند! به نظرتان، معنای این برخورد چیست؟!
برخورد گرم دوستان و همکاران بنده را که طی جلسات گذشته محیط امن و آرامی را برای جنابعالی و دوستان شاعرتان فراهم کرده‌اند با ناسپاسی و قدر نا‌شناسی پاسخ گفته و به همه فرهنگسراهای سازمان تاخته‌اید. آیا شعرو شاعری فقط و فقط در خانواده ارجمند کاکایی و یا حلقهٔ کوچک شعری شما منحصر است؟! کاش جنابعالی و یا اخوی محترمتان به جای این همه قیل و قال و نامه‌نگاری و ندای غربت سردادن به راحتی به مسئول دردسترس فرهنگ سرا مراجعه می‌کردید و یا حداقل جواب تلفن دفتر فرهنگ سرا را می‌دادید!
مثل گذشته این فرهنگ سرا متعلق به همهٔ هنرمندان و اصحاب رسانه می‌باشد و درقالب‌های قانونی – که بسیار سهل و دردسترس است – پذیرای تمامی بزرگواران خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز